Tuesday, April 17, 2012

alat bantu belajar

Kat sini, saya dah jatuh cinta dengan alat bantu belajar dari Leap Frog (LF). Banyak betul educational product brand LF kat UK. Nak dapat yang baru memang agak mahal, tapi boleh dapat dengan harga yang murah dari ebay utk barangan terpakai- dengan syarat kena rajin bid. Walaupun barang dah pakai, tapi bila terima barang, mmg boleh dikatakan macam baru lagi. Bila description item kata 'like new", barang yang diterima mmg macam baru.

Memang sangat teruja masa mula-mula dapat barang. Sekarang saya dah dapatkan setiap orang anak satu set reading system. Masa kat Malaysia dulu mmg dah lama survey menda alah ni. Tapi bila tengokkan harga, simpan dulu hajat tu di lubuk hati.

Bila datang UK, nak tak nak, rasa mcm bertanggungjawab pula untuk menggalakkan anak-anak menguasai English supaya mereka tidak ketinggalan sangat dan mengelakkan rasa rendah diri untuk bergaul dengan kawan-kawan. Reading system dari LF bermula dari seawal bayi lagi. Maka saya belikan leappad little touch untuk danish, Myfirst leappad untuk Aisyah dan Leappad learning system untuk Irfan.
leappad untuk irfan

little leap pad touch untuk danish

my first leap pad untuk aisyah

semua gambar dari encik google
mood nak upload gambar zero sekarang ni
nak update blog pun agak malas
nanti ada masa nak tulis review asal ketiga-tiga menda alah ni
Insya Allah :)

NuKilaN:
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails