Sunday, May 5, 2013

Beriang ria

Hari ni nak share wajah gembira anak-anak dapat main kat taman permainan.
Yang best nyer kat sini, kebanyakannya shopping outlet memang ada tempat utk anak-anak main.
Lepas penat shopping, boleh rehat kejap sambil melayan anak-anak main.
Takde la mereka boring tunggu mak ayah jer yg shopping
Ada juga imbuhan bahagian anak-anak :)









Kelmarin kami ke Junction 32.
Banyak juga sale yang ada.
Mungkin sempena esok cuti Bank Holiday.
Saya sempat rembat satu pan 30cm dan satu wok 28 cm dari Tefal.
Harga pan GBP7 dan wok cuma GBP10....
memang berbaloi :)
NuKilaN:
 

Saturday, May 4, 2013

4D Movie Experience

Pengalaman kali kedua anak-anak menonton movie 4D 
Kali pertama masa di Alton Towers tahun lepas
Irfan dan Danish
Steady jer Aisyah
 Aisyah duduk seat sebelah saya
Boleh tgk dia siap berdiri nak tangkap objek kat depan
Hehehe, kelakar la Aisyah ni
Yang karenah Irfan dan Danish saya tak tahu sbb mereka duduk kat belakang dgn abah

Mcm ni la aksi Aisyah masa tgk movie tu :)
Bukan setakat dia gerakkan tangan, siap mulut pun bising sama...
Kononnya bila dapat tangkap, dia sebut, "See, I got you...".
Mmg budak2 paling seronok bila dapat tgk 4D movie :)

NuKilaN:
 

Friday, May 3, 2013

Cuci mata

Salam Jumaat,
Mari kita mencuci mata dengan indahnya alam ciptaan Allah...






Subhanallah...
Damainya hati melihat alam ciptaan Mu :)

NuKilaN:
 
Related Posts with Thumbnails