Hari ni nak share wajah gembira anak-anak dapat main kat taman permainan.
Yang best nyer kat sini, kebanyakannya shopping outlet memang ada tempat utk anak-anak main.
Lepas penat shopping, boleh rehat kejap sambil melayan anak-anak main.
Takde la mereka boring tunggu mak ayah jer yg shopping
Ada juga imbuhan bahagian anak-anak :)
Kelmarin kami ke Junction 32.
Banyak juga sale yang ada.
Mungkin sempena esok cuti Bank Holiday.
Saya sempat rembat satu pan 30cm dan satu wok 28 cm dari Tefal.
Harga pan GBP7 dan wok cuma GBP10....
memang berbaloi :)
NuKilaN:














