Tuesday, April 19, 2011

Saya nak hadiah best dari MamaFaiz & Shaklee

Mama faiz a.k.a. cery buat giveaway
mmg suka baca blog cery
sbb cery suka kongsi byk info menarik
dan sampai sekarang pun saya masih consume supplemen tau
hari tu saya ada buat entry pasal supplemen shaklee
(boleh refer sini)

 walau saya ni jenis culas skit nak telan supplemen
rasanya dah 4 kali saya order trial pack set B + alfafa
sekarang ni setiap hari saya telan alfafa
sbb badan rasa lebih ringan
kerja pun jadi lebih efektif dan produktif :)

eh panjang pulak melalut
kalau nak join, ada dua pilihan:

YANG ADA FB: 
Klik LIKE di fanpage MamaFaiz.com. Kemudian buat status kat wall anda & wall MamaFaiz.com tu....  

ATAU


YANG ADA BLOG:
Tulis satu entry di blog anda.. tak kisahla apa2 yang anda nak cerita atau tulis.. janji tajuk entry tu.. "saya nak hadiah best dari MamaFaiz & Shaklee" dan yang penting linkkan entry website www.mamafaiz.com kat entry (saya pilih cara ni)

Jom terjah http://www.mamafaiz.com/ sekarang!

NuKilaN:

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails