Thursday, January 17, 2019

TT ::: Aina si bam bam

Lagi entry yang diperam lama dalam draft, jadi kita letak dlm TT a.k.a Throwback Thursday.
Rasanya, gambar2 ni saya snap masa cuti bersalinkan Aina 3 bulan.
Sekarang Aina dan nak masuk 3 tahun pun, 31/3/19 nanti.

Tengok lah Aina yang bukan main bam bam suatu masa dulu!

Mata pun nampak sepet kena tarik dek pipi pau.

Muka serius memanjang...

Geram pulak tgk pipi pau Aina ni...

Sekarang dah hilang pun pipi pau dia.
Susah nak snap gambar dia tengok kamera.
Banyak gambar dia dlm phone yg candid lagu ni.. huhuhu

3 comments:

  1. mmg dh rupa pau terlebih yis kak... geram sgt
    skrg dh lasak dh susut la pau tu

    ReplyDelete
  2. permisi min numpang share ya :)
    Hayyy guys...
    sedang bosan di rumah tanpa ada yang bisa di kerjakan
    dari pada bosan hanya duduk sambil nonton tv sebaiknya segera bergabung dengan kami
    di DEWAPK agen judi terpercaya di add ya pin bb kami D87604A1 di tunggu lo ^_^

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails