Wednesday, June 29, 2011

my entertainer

Betul la kata orang
tanpa anak-anak, mesti rasa mcm ada benda tak cukup
dgn kata lain, hidup tak lengkap kan
bila tgk telatah dan aksi anak anak
kekadang tu tak kering gusi dibuatnya
kekadang tu terfikir, boleh juga hidup tak tgk tv rupanya
nak buat mcm mana, sbb tv anak anak dah concour
sekarang saya dah tahu jawapannya
sbb saya dah penghibur saya sendiri
mereka adalah my own children
terima kasih, Ya Allah atas nikmatmu yang tak terhingga ini

ni aksi irfan dan aisyah malam tadi
masa saya tidurkan danish
baru jer nak marah  dia org sbb bukakan pintu
tapi tak jadi nak marah bila tgk muka mereka berdua
cepat cepat capai kamera dan layan setiap telatah mereka
peace no war
gaya org naik kuda
ntah apa yg dibisikkan oleh mereka berdua
ok, set the strategi
ooo.... bincang nak buat persembahan rupanya

bila perhatikan topi yg dia org pakai tu
rasa kagum pun ada
pandai pula si irfan buat topi siap ada penyangkut lagi
supaya topi tak mudah tercabut
itu adalah hobi terbaru irfan
suka sgt invent benda baru
and he keeps asking me
"boleh tak 'abe' nak jadi scientist?"
dan saya selalu jawab
"mesti la boleh :)"

Harapnya impian Irfan boleh jadi kenyataan suatu hari nanti, Insya Allah

NuKilaN:

3 comments:

  1. wah kreatip nya Irfan...
    memnag terhibur dgn teletah anak yg mcm ni..

    jom join
    Simple giveaway Kakyong HY Ibu 3A

    ReplyDelete
  2. hehe...bestnye la layan keletah mereka ;)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails