Wednesday, December 16, 2015

WW ::: Suasana kampung





Best kan duduk kampung dengan pemandangan yang hijau dan boleh tgk laut yang biru setiap hari?

15 comments:

  1. Pemandangan yang mendamaikan... :)

    ReplyDelete
  2. memang best bagi yang suka kedamaian macam kita.hehe

    ReplyDelete
  3. cnatiknya pemandangna kampung akak... lagi2 bila ada pantai

    ReplyDelete
  4. Memang seronok suasana begini kak. . Saya berhasrat nak ke kg arwah abah di raub weekend ni. Kampung saya ada lokasi air terjun. Tak sabar pula jadinya.

    ReplyDelete
  5. Mmg best la dok kg. tp kg saya x de laut. Ada sawah padi je

    ReplyDelete
  6. Rindu nya suasana kampung mcm ni...huhuh

    ReplyDelete
  7. suasana yg mendamaikan ni nur....kampung nur same mcm kampung mertua lieya....laluan tu tepi pantai...seronok sgt....sedap jek mate memandang....wajib singgah pantai kalo balik kg....dulu rajin layan mandi skrang tak rajin dah...payah nak sental pasir bagai heheeheheh

    ReplyDelete
  8. Dulu kampong akak sebelom di ambik syarikat petronas camtu la dik pemandangannye...belakang rumah akak terus nampak laut...

    ReplyDelete
  9. cantik nya lah pemandangan ni Nur... indah, saujana mata memandang...

    ReplyDelete
  10. Untung lah yang masih ada kampung. Memang best suasana kampung.

    ReplyDelete
  11. Damai jer nengoknya....
    Mesti angin kuat kan, alahai bestnya duk tepi laut

    ReplyDelete
  12. Damai jer nengoknya....
    Mesti angin kuat kan, alahai bestnya duk tepi laut

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails