Wednesday, January 27, 2016

WW ::: Mariam






Sepupu baru mereka...
Baby Mariam ni ada iras muka Aisyah, kan?

NuKilaN:
 

12 comments:

  1. Ceria budak-budak ni dapat sepupu baru. Nanti kalau dapat adik baru, tentu lagi lebar senyuman di muka masing-masing ^_^

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. nampak tak sabar nk gomol2 adik sndiri tuh

    ReplyDelete
  5. cantiknye anak dara...bulu mata lentik...tak sabar nak tengok yg ke 4 nanti...mesti comey cam akak dia gak...

    ReplyDelete
  6. Aisyah teringin nak adik la tu...:)

    ReplyDelete
  7. Ye lah Nur ada rupa aisyah tu..
    InsyaAllah .. baby yg Nur kandung tu semoga dapat anak perempuan..
    Ada kawan aisyah nanti :)

    ReplyDelete
  8. Sedapnya bau baby...kakak dah pandai jaga baby tu...

    ReplyDelete
  9. seronoknya lah dapat gomol baby mariam... mmg ada iras la baby mariam dgn Aisyah... :)

    ReplyDelete
  10. Tiga-tiga tu dah tak sabar menanti adik sendiri punya tu Nur:)

    ReplyDelete
  11. Yelah.....ada iras ngsn Aisyah, ni mesti ikut muka belah belah awak ni Bijen

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails