Wednesday, April 5, 2017

WW ::: Menara Taming Sari

Gambar terobek masa ke Melaka cuti sekolah Disember 2016.

Kebetulan parking kereta kat sini, jadi anak2 ajak naik menara Taming sari...

Sewa dua jer binokular, jadi kongsi aje la yer anak-anak...

 Dah masuk dalam menara... tapi masa ni masih lagi di bawah menara...


 Pemandangan bandar melaka semasa Maghrib dari atas menara...
 Sungai Melaka...

 Dah. jom la kita balik....
 Lepas tu, kami naik river Cruise pula...

NuKilaN:
 

7 comments:

  1. Best tengok pemandangan malam hari Nur..
    Banyak lampu berkelipan..
    Naik cruise tu pun sama..
    Rasa nak mengulang juga akak ni..
    Pergi dulu masa nabil umur 3 tahun kot..๐Ÿ˜€

    ReplyDelete
  2. wahhh, bestnya naik menara taming sari :D dapat tengok pemandangan <3

    ReplyDelete
  3. Tahniah sis menang contest lazada.. saya datang follow sini.. salam kenal sis :)

    ReplyDelete
  4. wahhh seronoknya jalan2 di negeri hang tuah

    ReplyDelete
  5. Selalu sangat pergi Melaka tapi tempat ni sentiasa aje tak sempat naik. River Cruise tu pernahlah juga naik dengan anak-anak tapi malang betullah, anak-anak saya ni river cruise pun tak buat mereka teruja!

    ReplyDelete
  6. Simpan betul laki dia kan. Kasi tengok janggut jer hihi...

    Pernah jugak naik Taming Sari tp dah lama sangatlah. Seronoklah bebudak tu dapat beli teropong. Tak payah haih nak tulis bahasa sains, binokular bagai, bahasa jampung jer senang, teropong hihi

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails