Sunday, July 30, 2017

Warming up...

Salam Ahad semua...

Apa khabar semua?
Ingat saya lagi tak?
Ada yang rindu celoteh saya tak?
Huhuhu, baru nak keluar dari gua.

Nak dapat feel berblog, hari ni saya update header dulu.
Kira ni header ke-6 sepanjang berblog.

Bukan senang nak capture gambar mereka berempat sekarang.
Lagi lagi kalau nak Aina posing, senyum menawan.
Memang tak laa nak dapat gambar mcm tu.
Banyak gambar raya Aina muka dia mcm tu.. muka menangis... hihihi
Tapi layan aje lah... dari takde gambar raya Aina, ambil juga la walau masa tu Aina nangis sekuat hati... hihihi

Ok la, hingga jumpa lagi di lain entry :)
Kejapnya dah nak masuk Ogos... huhuhu

NuKilaN:
  

9 comments:

  1. Cantik header baru gambar 4 beradik tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi, gigih tau buat photoshot kat bendang..

      Delete
  2. Rindu Nor..

    Rajinnya tukar header baru, akak masih setia dengan header lama n template rekaan cik kumbang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rindu akak juga...
      Itu jer yg saya pandai kak.. Nak tukar template tak pandai.. kikiki

      Delete
  3. Replies
    1. Hihihi.. Harapnya ada la mood nak berblog dgn header baru ni :)

      Delete
  4. Comellll....cukup 4 orang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la.. Dapat juga kumpulkan mereka berempat :)

      Delete

Related Posts with Thumbnails