Tuesday, January 29, 2019

Trampoline

Saya ada join telegram parenting En Taufik.
Tertarik dengan nota ni.
**************
Kalau anak saya selalu meragam tanpa sebab, saya akan ambil trampoline dan suruh mereka lompat lompat

Kenapa?

Sebab bila buat macam tu badan anak saya akan keluarkan hormon endorphins. Hormon tu fungsinya untuk :

✅ Trigger positive feeling pada anak kita

Jom bersenam bersama sama anak kita 😊

#notaparentingTaufiqRazif

*****************

Sebab rumah kami pun ada trampolin.


Ada yg tanya, "Kenapa beli trampolin?".

Sekarang saya dah ada jwpn utk soalan tu.

2 comments:

  1. best jgk ni ye kak.... rasa bebas gitu kan, sebagai senaman jgk

    ReplyDelete
  2. permisi min numpang share ya :)
    Hayyy guys...
    sedang bosan di rumah tanpa ada yang bisa di kerjakan
    dari pada bosan hanya duduk sambil nonton tv sebaiknya segera bergabung dengan kami
    di DEWAPK agen judi terpercaya di add ya pin bb kami D87604A1 di tunggu lo ^_^

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails