Monday, May 25, 2015

Empat ke dua

Aisyah walau dah nak masuk umur 8 tahun, masih lagi naik basikal tayar 4.
Entah mcm mana dia setuju nak tanggalkan dua tayar kat belakang tu...
 Gigih dia belajar kayuh sambil imbangkan badan...
 Jatuh bangun tu biasa lahh kan Aisyah bila mula-mula belajar...
Abang Irfan yang sedia beri tunjuk ajar tanpa jemu...
Aisyah tak ambil masa yang lama untuk belajar... Tak sampai sejam dia dah boleh imbangkan badan dengan baik...
Well done, Aisyah!
Juga nak letak video kenangan...




NuKilaN:
 

15 comments:

  1. Wah.. Aisyah dah pandai naik basikal..bagus ada abang yabg tak jemu nak mengajar Aisyah ya.... cantikla berambut panjang mengurai gitu..

    ReplyDelete
  2. Gara-gara 'ghairah' main basikal waktu mula2 pandai mengayuh zaman kanak-kanak dulu, sehingga sekarang paha kakcik masih ada bekas 'terkoyak' kerana jatuh basikal... :)

    ReplyDelete
  3. Good job aisyah..
    Lebih kurang anak akak Nabilah dulu masa umur 8 tahun, abahnya tanggalkan tayar tepi tu.. memang jatuh tergolek memula.. masa tu abahnya yg mengajar dipadang.. kemudian baru abahnya beli basikal besar utk nya :)

    ReplyDelete
  4. Tengok Aisyah naik basikal teringat masa kecik2..naik basikal hampir masuk dlm sawah padi sbb x pandai nak brek :)

    ReplyDelete
  5. senang nk ajar sbb dia tgh ekcited tuh kak....
    pastu best belajar kt padang rumput gitu, klu jth pun tak sakit sgt... di bandingkan jth atas jln kan...

    ada pengajar lak... itu yg cpt pandai... well done aisyah

    ReplyDelete
  6. wahhh taniah

    beshnye pdg umput cam tu ...dah summer ek ....

    ReplyDelete
  7. tahniah aisyah.. kejap je dah pandai ye.

    teringat pulak mase belajar basikal mase kecik..mmg start dgn basikal abang yg bertayar 2 terus haha

    ReplyDelete
  8. tahniah aisyah..dah pandai naik basikal.. acik kecik2 dulu sampai luka2 badan belajar naik basikal hehehe

    ReplyDelete
  9. good job aisyah..seronok tgok dia dah npandai baik basikal..sy ni Kesian kan aiman sebab umur sebaya aisuah tp tak belikan dia basikal,Kesian anak sy tak pandai naik basikal.hehe

    ReplyDelete
  10. Bila dah selalu berbasikal walau mulanya roda 4 tapi gigih dan semangat tinggi cepat aje Aisyah nak pick-up Nur..

    ReplyDelete
  11. Tahniah aishah. Gigih mengayuh ☺☺

    ReplyDelete
  12. Finally.....tahniah aishah

    ReplyDelete
  13. Sekejap jer terernya......teringat dulu dulu belajar basikal.....turun bukit. Mula mula terer mmg hari hari ler nak naik basikal....ohhh cepatnya masa berlalu ....sekarang dah tua. Untung Aisyah, pandai naik basik pun ada video kat oversea lagi...

    Tahniah Aisyah....

    ReplyDelete
  14. yeay!!!
    eh tetiba kan...lama betul tak singgah sini...k.nur masih di UK? bila mau balik msia?

    ReplyDelete
  15. Geram tengok rambut Aisyah yang panjang ni. Boleh buat iklan syampu tau! Bagus ada Abang Irfan yang rajin mengajar adiknya.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails