Tuesday, June 28, 2016

Summer 2012 @Golden Sand

Salam 23 Ramadhan...

Hari ni FB ulang tayang gambar2 ni...
Terus saved and up dlm blog...

Pasang khemah...
Pemandangan waktu pagi... Pkl 4 dah terang benderang sbb summer...
Sukaneka...
Kecik lg Aisyah masa ni..
Kaum ibu yg sibuk conteng muka anak masing2...



13 comments:

  1. Antara kenangan terindahlah ya, Nur. Apa khabar awak di sana? Dah habis pantang ke belum?

    ReplyDelete
  2. FB selalu menggamit memori kan Nur..
    Jadi rindu bila tengok mereka masa kanak2 ni..

    Dah habis pantang kan Nur..

    ReplyDelete
  3. Kenagan yang tak mudah dilupa.sekarang ni mesti rindu sgt2 kan semua kenangan indah kat sana

    ReplyDelete
  4. Memori yg pasti akan diingat sampai bila-bila..

    ReplyDelete
  5. jadi kenangan terindah lah ni kan Nur... bestnya bila diingat2 semula :)

    ReplyDelete
  6. Meriah betul saat ni. Kenangan mengusik jiwa.

    ReplyDelete
  7. bestnye dapat pengalaman camni kat tempat orang...walau musim summer totap la berjaket tebal memasingkan...mesti suasana nyaman je kan...anak dara kecik ape kabo..nanti tetiba tengok dah beso je...dah abis pantang ke dik

    ReplyDelete
  8. Kenangan yang tak boleh lupa... bukan k.nur je rindu, saya pun rindu tengok.. hahahaha...

    ReplyDelete
  9. Mengimbau kenangan lama ek....

    ReplyDelete
  10. kenangan yang sukar dilupakan kan.

    dikesempatan ini akak memohon ampun maaf andai ada tersalah kata semaka komen2 di blog nur ya, selamat menyambut syawal ya

    ReplyDelete
  11. datang nak beraya ni..
    ada lagi ke saki baki kuih raya..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails