Tuesday, August 16, 2016

Lompat tikam

Makanan peberet sejak dari kecil...
RM2 utk satu bungkus...
Nak makan, kena campur semua sekali baru sedap (baru jeliro molek)...

Sapa suka lompat tikam, kita geng :)

12 comments:

  1. πŸ™‹πŸ™‹
    Akak pun suka nur..
    Mmg gengs lah kitaπŸ˜†πŸ˜Š

    ReplyDelete
  2. Salam lama x singgah sini...hilang dr radar huhu...ni lah kuih kegemaran lizz dr kecik sbb kuih ni femes blh2 pantai timur..bila puasa heheri mak masak pun takper..rasa nyer amat sedap..leman manis..masin huhu..sedap...

    ReplyDelete
  3. Manis-manis, sejuk-sejuk...

    Allah...tak terkata nikmatnya. :)

    ReplyDelete
  4. pernah mkn tp jarang dpt mkn ... yg tau rasanye lemak manis sedap sejuk2

    ReplyDelete
  5. Amboi!!! Mentang mentanglah dah pulang ke ganggang....mcm mcm makanan tradisional keluar, Termasuklah bahasa ibunda hihi...
    Tak delah suka sangat tapi bolehlah makan..... Macam tak biasa, mak kan pantang ada hihi

    ReplyDelete
  6. akak x penah makan dik...selalu je nampak kat bazar time2 pose tu kan tapi x penah yg nak membeli...dah campor gitu cantik le pulak ek berseri2 je kaler dia...selalu MIL akak buat yg kaler putih makan dgn kuah gula melaka tu je...hape le pulak name kuih ni kejap nau telupe :'D

    ReplyDelete
  7. dana suke... dulu2 ingat naper lah di panggil lompat tikam heheheh
    tp dh mkn oh sedap... lupe dh psl namanya itu

    ReplyDelete
  8. Tak oernah makan so tak tahu nak komen.nampak macam sedap.hehe

    ReplyDelete
  9. Tak oernah makan so tak tahu nak komen.nampak macam sedap.hehe

    ReplyDelete
  10. kita geng kak! Saya pun suka lompat tikam.

    ReplyDelete
  11. Saya tak pernah makan pun. Boleh percaya tak?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails