Wednesday, November 22, 2017

Tamat Darjah 6

Esok hari last Irfan belajar sekolah Rendah.
Dah habis darjah 6 pun dia.
Kejap jer rasa.
Tup tup, ummi dia dah nak terima menantu.. hahaha

Hujung minggu lepas, sekolah Irfan adakan majlis Graduasi.
Sebak pula rasa bila tengok dia naik pentas.
 Bergambar beramai-ramai semua pelajar Tahun 6 dan Puan Guru Besar.
 Semua barisan pengajar dan kakitangan sekolah bersama Murid tahun 6.
 Semua happy jer bergambar sama-sama..
 Posing lagi..
 Semoga menjadi teladan dan contoh yang baik buat adik2 yer Irfan..

Dan, esok pula akan diumumkan keputusan UPSR.
Kali pertama dalam hidup anak sulung bakal menerima keputusan peperiksaan besar.

NuKilaN:
 

4 comments:

  1. Akak pula yang berdebar... ๐Ÿค—๐Ÿค—

    ReplyDelete
  2. Sekejap je anak2 ni membesarkan.. Moga irfan lulus cemerlang dalam peperiksaanya InshaAllah.

    ReplyDelete
  3. Walau apa pun keputusan yang diterima, teruslah berikan sokongan dan galakan.

    ReplyDelete
  4. Tahniah Irfan. Eh.... tak pakai jubah ek? Ke yg pakai jubah tu cuma budak lepasan SPM? Tetiba pulak hilang ingatan hihi...

    Macamana result Irfan Bijen? Tahniah in advancedlah ek

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails