Wednesday, October 5, 2016

WW ::: Kasihnya abang




Gambar2 ni aunty saya yg kirim.
Alahai, sweet jer abang duk mengasuh adik.
Rasanya, ni gambar hujung minggu hari tu.
Masa tu saya tak berapa sihat- demam dan sakit kepala.
Mujur ada abang yg rajin mengasuh adik :)

8 comments:

  1. Geramnya tengok si Aina ni. Loving sangat tengok abang jaga adik (bongsu... bongsu ke ni, Nur?)

    ReplyDelete
  2. Adik montel macam tu manalah abg tak nak gomol macam tu
    Puas pegang adik macam ni kan abang kan.

    Blood is thicker than water Nur.

    ReplyDelete
  3. Nasib baik ada abg yg menjaga ... comel je tengo 2 beradik ni

    ReplyDelete
  4. baiknye abang ... mcm fahim ai je ... pandai mengasuh adik .. tp adik degil die cubit juga hahahha

    ReplyDelete
  5. Good boy lah abang ni..
    Rajin jaga adik..
    Adik pulak montel bulat..
    Mahu tak geram..

    Teringat pulak nabil akak ni..
    Dia tanya kena nabil tak ada adik huhuhu...
    Mama dah kilauan emas mana nak beradik lagi utk nabil..๐Ÿ˜†๐Ÿ˜Š

    ReplyDelete
  6. bagus betul... dia dh besar dh tau rasa tanggungjwb kak...
    si adik pun diam je ngn abg nya

    ReplyDelete
  7. alo..lo.. so sweet kasih syg seorg abang & adik... alhamdulillah kan Nur, abg tu dah boleh di harap jaga adik..:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails