Wednesday, December 7, 2016

WW::: Hula hoop

Tengok kakak main hula hoop, Aina pun nak main sama..
Ok, mula2 angkat gelung paras dada..
Lepas tu kena buat apa ummi???
Next, goyang la guna tangan... nak guna badan tak pandai lagi...
Alamak, kenapa tak jadi pun macam kakak ni???

Hihhi, memang gelihati saya tgk telatah Aina dengan hola hoop...

9 comments:

  1. bijak aina... tgk akak bt dia pun nk bt jgk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakak tengah main, tiba2 berlaku rampasan kuasa... hihihi

      Delete
  2. Sikit hari lagi dah boleh join kakak, kan Aina...

    ReplyDelete
  3. dah boleh duduk dah anak dara comel ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah boleh merangkak dan mula nak berdiri dah ni kak.. tak sabar nak main dgn abang kakak agaknya....

      Delete
  4. aina comel!!!! kemain nak berhula hoop ye.....tgu dah leh berdiri...siap laa aina gelek..semua pengsan tgk ekekeekekekeke

    ReplyDelete
  5. Ai comelnya gegirl ni.. dah mula nk dpt kaki ye.. syokla dia.. lepas ni xdan abang kakak main lama la nampaknya

    ReplyDelete
  6. Aina dan hula hoop hihi....dah pandai duduk Aina. Jap lagi dah pandai jalan. Jap lagi dah pandai berlari. Lepas tu pandai jaga adik pulak ....hihi

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails