Wednesday, December 28, 2016

WW ::: Siapa baby ni?

Aina dan Lieya... 
Mereka ni sepupu...
Lieya ni suka sgt main dengan Aina..
Tapi Lieya nak jadi baby... 
Sebab tu dia hisap puting... Hihihi


10 comments:

  1. Boleh main sama-sama tapi Lieya tak boleh buka mulut nanti puting tanggal
    Aina boleh senyum besar sebab tak ada puting:)

    ReplyDelete
  2. hihihi..
    Hisap punting pun dah jadi baby :)

    ReplyDelete
  3. biasa budak ni, suka mengikut yg kecil..
    patut yg kecil ikut yg kecil

    ReplyDelete
  4. Comelnya dua-dua. Seronok tengok akak main dengan adik tu.

    ReplyDelete
  5. Hehehehe comei aina ada kawan...

    ReplyDelete
  6. Esok dah besar, memasing dah anak dara boleh jadi geng ni

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails