Friday, January 27, 2017

Santai di tepian pantai

Musim sekarang nak main pantai mmg tak boleh.
Ombak sgt tinggi...
Jadi kita main pasir aje la...
Saya mulakan dengan tulis nama Lieya..
Kata lieya, salah la cik nur tulis nama liya mcm tu...
Hihihi, ada2 jer si manis lieya ni...

Danish pun nak juga tulis nama di pantai..
Dan hasilnya..
Amni juga tak nak ketinggalan...
Aina pulak buat apa tu??

Dapat main pasir pun dah bukan main seronok budak2 ni.
Jenuh juga nak ajak balik... Puas pujuk!

6 comments:

  1. Seronoknya main pasir pantai. Tak dapat mandi pun tak apalah.

    ReplyDelete
  2. Salam. Orang Terengganu kan? Stay d mn?

    ReplyDelete
  3. hehe budak2 kalau dah jumpa pantai..pasir..memang liat nak balik la..

    ReplyDelete
  4. lamanya tak pergi pantai.. rinduuuu

    ReplyDelete
  5. Rumah awak kat tepi pantai betul ke Bijen? Seronoknya, hari hari dapat pahala tengok laut. Hari hari dihembus angin pantai mesti hari hari makan seafood goreng tepungkan hihu

    ReplyDelete
  6. Sekarang kalau rumah tepi pantai (Terutama di pantai timur) dh jadi takut.
    Masalah hakisannya, ombaknya, angin kencangnya.
    Tidak lagi seperti gambaran lukisan oleh pelukis.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails