Wednesday, August 2, 2017

Masa Maghrib

Kisah Satu Syawal yang lepas.

Ada orang kata, jangan ambil gambar masa Maghrib.
Tapi entah kenapa masa satu Syawal lepas, semasa perjalanan pulang ke rumah.... tersnap juga satu gambar masa lepas orang azan Maghrib.
Gara-gara terpesona dengan kecantikan anak bulan satu Syawal.

Cantik kan anak bulan satu Syawal?


Tapi bila tunjuk gambar ni kat adik2, mereka kata.. "Kaknur, ada benda lain lah dalam gambar ni."
Huhuhu, kan dah ada benda lain posing sekali.
Patut la rasa seram sejuk jer lepas snap gambar ni.
Mommies nampak tak?


NuKilaN:
 

9 comments:

  1. Akak perasan kat tepi tiang tu Nur..
    Ye ke..
    Seram jer ๐Ÿ˜ฑ

    ReplyDelete
  2. seram pulak dibuatnya, yang putih tepi tiang tu ker??? yang hujung dalam gelap tu pun macam seram jugak. ye lah dah habis ramadhan kan benda2 tu dah muncul kembali la agaknya

    tapi kalau tengok langit dalam gambar tu memang cantik

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Wrmbth

    Selamat pagi sis

    Orang bijak pandai kata sebuah gambar menceritakan 1000 perkataan

    Kalau kita ni jenis cenderung percaya benda tahyul dan selalu nampak cerita hantu

    Itu juga lah yang kita akan nampak

    Hehe

    ReplyDelete
  4. mmg cantik langit mlm 1 syawal tu kak....
    agaknya sbb timing tuh kot....

    bwh daun kelapa tuh ke yg berdiri putih2 tuh... mcm si gula2...
    takmo tgk lama2 seraaam lak

    ReplyDelete
  5. Macam nampak, mcm tak nampak plak..hihi..seraaammmm

    ReplyDelete
  6. Hahaha...bila dah cakap mcm ni..memang jadi seram...siap macam nampak tp tak confident...takut..hihi

    ReplyDelete
  7. errr tepi pokok kelapa tu ke?

    nasib baik baca entry ni pagi2 pukul 9 hahahha.

    ReplyDelete
  8. Mcm loving kaymt dlm Iran Tu Ker. Alahai meremang ni

    ReplyDelete
  9. Nampak jugak kat bawah pokok kelapa tu.... ngeri weyh

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails