Thursday, October 12, 2017

Mukhayyam Luaran

Kisah akhir September lepas (28-29 September 2017).
Irfan dan Aisyah terlibat dengan perkhemahan luaran yang diadakan di Scout Inn, Telaga Batin.
Setiap tahun, pelajar tahap 2 akan camping dua kali.
Sekali bermalam di sekolah, dan lagi sekali bermalam di luar sekolah.

Saja nak letak gambar mereka kat sini...
Pelajar perempuan, nampak tak kat mana Aisyah?

Yang ni pula pelajar Lelaki...

Rindu Aina kat abang dan kakak...

Masuk kereta terus ZzzZZzZz...
Dengan Aina sekali tidur sama :)

Hari ni pula, Irfan dan Aisyah tidur kat sekolah lagi untuk Qiamulail.
Pagi esok baru balik.
Jadi, tinggal lah kami berempat lagi.. 

3 comments:

  1. Dah besar irfan dan aisyah ye nur..
    Yg bermalam diluar tu yg takut kan..

    Penat sungguh hero tu😥

    ReplyDelete
  2. kejap je dah besar ye.... alhamdulillah...

    ReplyDelete
  3. Sekejapan je anak-anak dah besarkan kak Nur. Rindu pula nak tengok keletah mereka masa kecil-kecil dulu...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails