Thursday, April 11, 2019

Aina dan Firas #04

Suatu petang. saya ambil kamera untuk snap gambar Firas..
Walau dah banyak gambar Firas kat handphone, tapi bila snap guna kamera tu rasa lagi puas hati.
 Tiba-tiba, Aina jeles tengok saya duk snap gambar Firas. Dia ambil topi Frozen dan pakaikan kat Firas..
 Dah la topi tu besar, tak nampak terus muka Firas..
 Hah, tengok la muka puas hati Aina dapat tutup muka Firas...
 Yang si adik mujur sporting.. layan jer apa yang si kakak buat...
 Tak lama lepas tu, Aina tanggalkan topi tu...
 Ummi, biar Firas pakai topi gaya Boboiboy pulak, boleh?
 Ini bertopi gaya boboiboy katanya... huhuhu
 Si Aina dan si Firas...
 Firas tak kisah, sambung main masak2 walau bertopi dalam rumah...
 Lastly, tempek juga muka budak baik ni :)

6 comments:

  1. geram tengok mata bulat si firas tuh...

    kakak saja nk gurau ngn adik tu, sekali jeles jgk kot tuh... kene amik gambar dia sekali ngn adik tyh

    ReplyDelete
  2. Masa ni lah perangai mereka mencuit Hati..
    Rasa berbunga-bunga Hati tengok keletah dorang Nur..,🤩🤩

    ReplyDelete
  3. comel je gelagat dua beradik ni..aina tu geram je tengok muka puas hati dia tu hehehe

    ReplyDelete
  4. Bulat mata Firas. Geram nengok. Aina.. Rambut keneng lah. Cantik ☺

    ReplyDelete
  5. Lama tak dtg sini.. Wah dah ada baby baru nama firas ye. Aina pun dah besar. Dua2 pun comel. Ketinggalan betullah saya. Hehehe

    ReplyDelete
  6. Nampak mesra je dioang berdua ni .. Legalah kan..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails