Wednesday, April 3, 2019

Gagal lesen memandu

Cuti sekolah minggu lepas, kami bawa anak2 pergi Legoland. 
Nanti ada masa harapnya sempat up entry.
Yg kami pergi tahun 2017 pun belum buat entry... hahhaa

Tapi hari ni nak cerita pasal Aina dulu.
Meh kita tengok gambar.

Mula2, sporting jer dia ambil gambar utk buat lesen kereta.

Sempat lagi posing masa mula2 masuk kereta.
Nampak dia macam eksaited nak memandu.


Bila saya tinggalkan dia dan keluar tunggu di luar, nampak Aina dah mula cemas.
Tak lama lepas tu dia terus meraung... hahaha

Tengok tu, beria menangis.. nak ummi... nak ummi...
Aina, Aina.. habis hilang keayuan bila nangis.
Jadi saya cakap kat adik yg jaga untuk keluarkan dia.

Maka, di umur 3 tahun, Aina masih lg gagal lesen memandu.. kikiki

5 comments:

  1. gambar last tu buat Aunty senyum la Aina..hihi..gelagat anak2
    Salam kenal..Done follow.

    ReplyDelete
  2. hahahahah ingatkan sapa yg gagal memandu td kak...

    yelah, dia tkt lg bila takde org yg dia kenal dkt dgn dia, klu ada abg dia sekali kt situ mungkin dia cool lg kot

    ReplyDelete
  3. hihi adoiyai comel je.. xpe xpe nanti cuba lagi k..

    ReplyDelete
  4. Hahahhahaha.... seram mcm aunty je Aina. Agaknya dia seram tengok ramai orang Bijen hihi....
    Wah dah 2 kali ek, mak sampai sekarang tak pergi pergi mcm tak relevan je kan orang menjelang Isyak nak masuk situ hahhaha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails