Thursday, May 16, 2019

Firas @Taska #01

Taska sekarang, bukan macam taska zaman dulu ( ai mean zaman Irfan/Aisyah).
Taska zaman sekarang, baby pun dah ada aktiviti bagi menggalakkan perkembangan bayi.
Taska yg Firas duduk pula suka update gambar kat FB.
Jadi saya cilok untuk simpan kat sini.
Senang nak mengimbau kenangan bila Firas besar nanti :)

Aktiviti: Keras dan lembut.
Satu tangan pegang span (lembut), satu tangan pegang bola ping pong (keras).
Lucu tengok gambar ni... mcm nak nangis pun ada.. 
Aktiviti 2: main bola dalam bakul

Aktiviti 3: renyukkan kertas
Aktiviti 4: Kacau air dalam cawan
Firas kacau air dengan bantuan pendidik :)
Alololo.. comel jer baby2 ni pakai apron..
Aktiviti 5: Deria rasa... makan kurma :)

2 comments:

  1. bagusla kak dia banyak up gambar, kita pun blh cilok sambil tahu aktiviti anak2 kita kan...
    aktiviti pun ada mcm2 ye

    ReplyDelete
  2. salam ramadan kak. lama betul tak jenguk kat sini. rindunya kawan kawan blogger. anak anak akak pun semuanya dah besar. siap bertambah ahli keluarga lagi.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails