Monday, June 17, 2019

Salam Aidilfitri 1440H

Hari ni dah 13 syawal.
Rasanya beum terlambat utk ucapakan: "SELAMAT HARI RAYA" buat semua mommies.
Maaf zahir batin.

Untuk ambil mood berblog, belanja gambar raya anak2 dulu.
Anak baru 5, bukan main susah lagi nak ambil gambar mereka.

Mula-mula bertiga...
Kemudian berempat.. Aina pun mood tak berapa baik..
 Ok, baru cukup 5...
 Macam-macam gaya masing2...

Ni lah yang paling ok.. Firas tu memang dah mengamuk sakan tak nak bergambar... huhuhu

Gambar raya tahun ni tak banyak.
Tiba2 rasa malas nya nak capai kamera masa raya... maklumlah, sebelah tangan dah ada handbag yg nak ummi jer.. susah betul nak bergilir dgn orang lain.
Tu yg dia bantai menangis bila Aisyah pegang masa nak bergambar.

6 comments:

  1. selamat hari raya kak... heheheh
    alahai mmg tak blh nk bg kerjasama betul firas tu yek,heheheh
    tp ada jgk lah gambar 5 beradik kak...

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Aidilfitri diucapkan kepada nurbijen & keluarga..

    ReplyDelete
  3. Haha. I feel u.. Tiga kat sini pun payah nk dpt pic elok.. Apa lg kalau 5. Kira boleh jelah ni. Esk2 tunjukkan kat depe tu gamba lama mesti diroang gelak tgk tu..

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Raya Eidulfitri Maaf Zahir Batin buat Nurbijen sekeluarga ๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜❤️

    ReplyDelete
  5. Nonton Bola Online Streaming Bola Live Yalla Shoot TV Malam Hari Ini Cara Nonton Bola Online Live Gratis. Nobar Streaming Bola Live Siaran Langsung Sepak Bola Yalla Shoot TV Kualitas HD

    #bola #streaming #live #yalla #shoot #liga #hari #yalla shoot #malam #malam hari #shoot tv #bola live #bola online #streaming bola #online #streaming bola live #yalla shoot tv #live

    www.NOBARTV.top

    www.NOBARTV.top

    www.NOBARTV.top



    Nonton Bola Online Streaming Bola Live Yalla Shoot TV Malam Hari Ini Cara Nonton Bola Online Live Gratis. Nobar Streaming Bola Live Siaran Langsung Sepak Bola Yalla Shoot TV Kualitas HD

    #bola #streaming #live #yalla #shoot #liga #hari #yalla shoot #malam #malam hari #shoot tv #bola live #bola online #streaming bola #online #streaming bola live #yalla shoot tv #live

    www.Lihatbola.live
    www.Lihatbola.live
    www.Lihatbola.live



    Nonton Film Streaming Movie Layarkaca21 Lk21 Dunia21 Bioskop Cinema 21 Box Office Subtitle Indonesia Gratis Online Download - Layarkaca21 Box Office Cinema21 Bioskop Terlengkap Terbaru

    www.Layarkaca21indo.com
    www.Layarkaca21indo.com
    www.Layarkaca21indo.com



    Nonton Film Streaming Movie INDOXXI Layarkaca21 Lk21 Dunia21 Bioskop Cinema 21 Box Office Subtitle Indonesia dan English Gratis Online Download - INDOXXI Box Office Cinema21 Bioskop Terlengkap Terbaru.

    Bioskopkeren, Nonton Movie 21, Dunia21, Lk21, Jurangan21, Nonton Film21, Indoxxi, Nonton streaming, Nonton Drakor

    www.Bioskopgaul.com
    www.Bioskopgaul.com
    www.Bioskopgaul.com

    ReplyDelete
  6. Moga Nur & anak2 sihat sllu.. lamanya tak
    Ke sini.. besor dah hero heroin tu:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails