Monday, June 17, 2019

Salam Aidilfitri 1440H

Hari ni dah 13 syawal.
Rasanya beum terlambat utk ucapakan: "SELAMAT HARI RAYA" buat semua mommies.
Maaf zahir batin.

Untuk ambil mood berblog, belanja gambar raya anak2 dulu.
Anak baru 5, bukan main susah lagi nak ambil gambar mereka.

Mula-mula bertiga...
Kemudian berempat.. Aina pun mood tak berapa baik..
 Ok, baru cukup 5...
 Macam-macam gaya masing2...

Ni lah yang paling ok.. Firas tu memang dah mengamuk sakan tak nak bergambar... huhuhu

Gambar raya tahun ni tak banyak.
Tiba2 rasa malas nya nak capai kamera masa raya... maklumlah, sebelah tangan dah ada handbag yg nak ummi jer.. susah betul nak bergilir dgn orang lain.
Tu yg dia bantai menangis bila Aisyah pegang masa nak bergambar.

4 comments:

  1. selamat hari raya kak... heheheh
    alahai mmg tak blh nk bg kerjasama betul firas tu yek,heheheh
    tp ada jgk lah gambar 5 beradik kak...

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Aidilfitri diucapkan kepada nurbijen & keluarga..

    ReplyDelete
  3. Haha. I feel u.. Tiga kat sini pun payah nk dpt pic elok.. Apa lg kalau 5. Kira boleh jelah ni. Esk2 tunjukkan kat depe tu gamba lama mesti diroang gelak tgk tu..

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Raya Eidulfitri Maaf Zahir Batin buat Nurbijen sekeluarga ๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜❤️

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails