Wednesday, October 10, 2012

Leapfrog Fan?

Saya tak tahu pula sejauh mana pasaran tag junior kat M'sia. Bila baca komen dari Lea, baru terfikir pasal tu. Ingatkan memang kat M'sia pun orang guna tag Junior ni.

Sejak datang UK baru saya berjinak-jinak dengan barangan Leapfrog. Macam-macam toys leapfrog yang saya belikan untuk anak-anak - MyFirst Leappad, Leapster game, Leapfrog tag, LeapPad Explorer dan banyak lagi. Dah jadi fan utk product leapfrog - sebab kami tak pernah kecewa dgn semua barangannya :)
Antara koleksi anak-anak

Kebanyakan yang saya beli adalah barangan terpakai - boleh beli dengan harga murah sikit. Kat UK, bila penjual kata "Like new", memang kita akan dapat barangan yang macam baru walaupun beli secara online. Katakan kita tak berpuashati dengan barang yang kita dapat, proses nak pulangkan semula barangan juga sangat mudah.

Kalau search dalam Mudah.my atau blog, ada jer orang jual menda alah ni. Mungkin jualan tak berapa meluas sangat sebab harganya agak mahal. Kebetulan kat blog MYLEAPHOUSE pula ada promosi utk bulan ni, RM100 utk semua barangan Leapfrog... murah tu!!!!

NuKilaN:
 

5 comments:

  1. ari tu dh terfikir2 nak beli tag reader yg mcm pen tu tp rasanya nnti akif pegii cucuk mana2 ntah. jadi kena tunggu dulu.

    ReplyDelete
  2. sebab tu Tag Junior sesuai utk umur mcm akif. bentuk dia bulat dan sesuai utk tangan budak kecik mcm akif, nak cucuk pun tak boleh sebab bentuk dia bulat....

    kalau tag reader tu sesuai utk budak besar mcm Irfan atau Aisyah :)

    ReplyDelete
  3. sy pun baru tahu pasal ni bile bc blog akak

    thanks tuk link tu...bagus jugak ni
    nnti boleh belikan untuk alya ;)

    ReplyDelete
  4. sama-sama :)
    Mesti alya seronok dapat main leapfrog tag tu :)

    ReplyDelete
  5. dah terjh! t.ksh ummi nur..tnggu bolan ngambang hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails