Friday, August 29, 2014

Lagi gambar sekitar University of Aberdeen











Banyak betul bangunan2 lama kat sini...
Rasanya universiti ni adalah anatra universiti yang tertua di Scotland ni...
Betulkan saya kalau silap....

NuKilaN:
 

12 comments:

  1. Bestnya budak2 tu berjalan2....bangunan tu memang nampak lama :)

    ReplyDelete
  2. akak rasa mcm menonton filem2 lama bila tgk bangunan2 tu..cantik terpelihara..

    ReplyDelete
  3. memang nampak cantik dan unik university nie...yg mcm tumbuhan pada gambar terawal tuh mmg tumbuhan ker yg ditanam ummi danish nyer?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah, mmg tumbuhan yg ditanam... Bila autumn nanti, gugurlah daunnya... Bangunan tu akan jadi togel bila winter.../

      Delete
  4. Kak nur,
    Macam dalam cerita harry potter ja..
    Hihiiii..syoknyaaa..
    Student mata biru tak dak? :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Student mata biru tengah holiday kot..

      Delete
  5. Wahhh mmg cantik dan unik uni nie. Thanks kakak.

    ReplyDelete
  6. mcm uiam la Nur..bangunan lama gak

    ReplyDelete
  7. Walaupun mak kategori kilauan tapi mak tak minat nak hehe....
    mcm church yek Bijen...

    ReplyDelete
  8. Bersih je nmpk universiti ni nur... bangunan pun nmpk kemas je... walaupun bangunan lama....

    ReplyDelete
  9. Memang nampak klasik. Bersih aje. Tapi saya dah tak minat lagi nak sambung belajar. Hahaha.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails