Friday, August 22, 2014

Ulangtahun ke 7

Ini gambar lebih kurang tujuh tahun yang lalu...
 Hari ni anak dara saya ni dah tujuh tahun...

Selamat hari lahir yang ke tujuh buat Aisyah...
Rasa mcm cepatnya dia besar.
Dari kecil mmg Aisyah jenis yg banyak cakap (kalau dgn org yg dia kenal lah... kalau dgn orang luar, mmg pemalu yg amat... Anak dara kena lah ada rasa malu, kan Aisyah?).
Dah boleh diharap sangat.
Suka layan si adik, walau kadang2 agak garang dgn Danish (Eh, bab garang ni ikut sape ek?Hurm...)
Kakak, memang kena la tegas sikit yer Aisyah?
Apa-apa, moga terus jadi kakak yang baik utk Danish.
Anak yg solehah utk ummi dan abah.
Juga adik yg mendengar kata kepada abang.

NuKilaN:
 

15 comments:

  1. Happy Birhday Aisyah. Semoga sentiasa menggembirakan keluarga. Belajar rajin - rajin ye.

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir ke-7 Aisyah... semoga menjadi anak yg solehah & sentiasa sayangkan keluarga ya...

    ReplyDelete
  3. Happy birthday Aisyah. Insya-Allah semoga harapan keluarga dpt ditunaikan.
    Tunggulah Nur... 2-3 tahun lagi dialah pembantu kuat Nur ketika di rumah.

    ReplyDelete
  4. Happy birthday Aisyah.. comell je tgk pic dia tu.. moga membesar jadi anak solehah, bijak, sihat & murah rezeki sllu...amin...

    ReplyDelete
  5. Happy birthday aishah yg comel:):)

    ReplyDelete
  6. Happy birthday Aisyah, may Allah bless u. KEjap jer kan dah 7 tahun, pejam celik tup tup 17 tahun... huhuhuhu I pulak yang rasa seriau, macam tka sanggup tengok dorang membesar.(eh kenapa pulak)

    ReplyDelete
  7. Hepi besday kakak..moga menjadi anak soleh yg berjaya dunia akhirah..
    takperlah garang2 sket sbb adik bradik lelaki kang nakal & kuat ngube kang kakak..:)

    ReplyDelete
  8. Happy birthday buat Aisyah.. semoga sihat sokmo dan membesar jadi anak yang sihat dan pintar..

    ReplyDelete
  9. Happy birthday Kakak Aisyah.. best wishes

    ReplyDelete
  10. Happy belated birthday aisyah . Semoga membesar sebagai anak yg solehah.

    ReplyDelete
  11. Happy Bezday Aisyah moga makbul doa umi.....

    ReplyDelete
  12. Salam Nur,

    Happy belated birthday Aisyah! Selisih 2 hari je birthday ngan Mak Aji ya (24 Ogos). Moga menjadi anak yang solehah, saham ayah ibu di akhirat nanti, insya-Allah!

    ReplyDelete
  13. Barakallahufiq aisyah.... moga jadi anak yang cemerlang dunia dan akhirat... dan jadi anak yang solehah... amin

    ReplyDelete
  14. Happy Belated Birthday, Aisyah! Sorrylah aunty wish lambat sangat. Sibuk masa ni :)

    Tak lama lagi akan lebih boleh diharapkan Aisyah sebagai anak perempuan, adik dan kakak dalam keluarga kecil Nur tu.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails