Tuesday, April 23, 2019

Giginya ada satu

Dah hampir dua minggu snap gambar ni masa gigi Firas ada satu.
Macam kelakar tengok gigi dia sebab yg tumbuh cuma sebatang.
Tu yang gigih juga snap bila tengok mood firas pun baik masa tu.

Alololo.. geram tgk tangan kecik tu duk gosok mata...
Eh, dia senyum pula bila nak snap gambar...

Yes, berjaya juga abadikan gambar gigi sulong Firas :)
Saya snap gambar ni 12 April lepas.
Sekarang dia dah ada dua batang gigi.
Ada masa nak snap gambar dia yg dah ada dua gigi.
Lagi kelakar sebab satu panjang, dan satu lagi pendek.

Nota ummi,
Gigi pertama keluar masa Firas 7 bulan.
Gigi kedua masa umurnya 8 bulan :)

7 comments:

  1. dah ada dua gigi... comey firas...

    ReplyDelete
  2. Comelnya dia..
    Gigi nan satu dah berkawan ye😁

    Salam Ramadhan Kareem 💚😘 Nur,

    ReplyDelete
  3. alah2,... org nk gosok mata pun ada yg kacau daun hehehe...

    comei je si gigi satu nih kak... kejap je kn dh tumbuh gigi nya

    ReplyDelete
  4. Ololo...comelnya Firas. Ni kalau menyusu badan, siaplah kena gigit...:)

    ReplyDelete
  5. eh dh start kuar gigi dah.. comeyyyy [ Sis Hawa blogwalking ]

    ReplyDelete
  6. Suka mengigit tak Firas sekarang ni

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails