Wednesday, February 26, 2014

WW ::: Danish pun vroom vroom jugak

Kelas memandu lesen L utk umo 3 hingga 5 tahun






Yang ni kat Legoland Windsor...
Yang Aisyah dan Irfan vroom vroom sebelum ni kat Legoland Manchester :)
psst, ni gambar tahun lepas :)

NuKilaN:
 

15 comments:

  1. akhirnya driver jugak adik danish kita ni :)

    hebatlah kecik2 dah ambek L drivers..tengok muka danish jer auntie tau happy sokmo dier

    ReplyDelete
  2. woww.... Danish pun nak vrommm...vromm.... gaya seorg pemandu F1...hehe

    ReplyDelete
  3. yakkk boktang Danish…..g langgar awek omputih plok. heheh bestnyo la gamoknye Danish tu

    ReplyDelete
  4. Wah...danish dah ada lesen L lah ☺

    ReplyDelete
  5. Wow danish boleh memandu dah.....hehe

    ReplyDelete
  6. Seronok terbayang macam racers dah anak-anak bila dapat ini Nur.
    Yg bagusnya di sana yg jaga perempuan ye..
    Masing-masing exited dpt memandu:)

    ReplyDelete
  7. Waa adik dak dapat lesen belum ni...happi dapat memandu yer dik...

    ReplyDelete
  8. vah vah vah... dah dapat lisen la ni yer.

    ReplyDelete
  9. senang lah tak lama lg leh jd driver mama

    ReplyDelete
  10. wah kemain lagi danish dpt jd driver L yer...steady tuh nampaknya..

    ReplyDelete
  11. wahhhh best nyer.... ehhh acik lia yg lebih xcited ni ha... he3

    ReplyDelete
  12. Nampak menarik dan gembira je. Danish untunglah awak ya.. jalan2 kat sana..

    ReplyDelete
  13. amboi kalah michael schu. gaya nye rni !

    ReplyDelete
  14. Berlambak rupanya legoland kat sana yeh Bijen....puaslah mereka...sok sok balik vroom vroom kat Legoland Johor pulak yek!

    ReplyDelete
  15. Lulus ke tidak nih? Suka hati aje nampaknya mana nak dibawanya kereta tu.... Eh, tak tahulah Legoland sini ada tak benda cam ni? Dulu saya pergi takda pulak nampak. Nak juga suruh Abang ambil lesen L, senang nak bawa Ducati Veyron nanti :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails