Friday, May 16, 2014

Selamat Hari Guru...

16 Mei... Hari istimewa untuk mereka yang bergelar guru.
Selamat Hari Guru buat mereka yang bergelar cikgu dan teristimewa sekali buat my BFF, Tuan Juhaida dan kenalan maya yang selalu bertandang ke sini, Aisy Nasiha.
Tak lupa buat Cikgu Anis yang dah lama tak menulis, tup tup keluar TV jadi selebriti.
Aci la kan nak tempek juga video cikgu Anis tu kat sini buat kenangan...


Tersentuh tgk video tu. Tiba-tiba mata masuk habuk pula..... murninya hati ahli syurga ni. Sabar cikgu Anis melayan karenah mereka setiap hari. Besar ganjaran tu :)

Apa pun, tanpa cikgu siapalah kita pada hari ni.
Marah cikgu menjadikan kita orang berguna pada hari ni.
Terima kasih, CIKGU!

Nota ummi,
Tersentuh juga hati bila ada beberapa bekas pelajar yang memberi ucapan selamat hari guru. Doa saya moga kalian terus berjaya di dunia dan akhirat :)

NuKilaN:
 

16 comments:

  1. Mata akak pun masuk habuk tengok video tu Nur huhuhu :(

    Besar jasa seorang guru ni kan Nur..

    Selamat hari guru buat Nur dan semua guru-guru didunia :)

    ReplyDelete
  2. hari yg amat istimewa buat insan yg bergelar guru.... besar jasa mereka pada anak bangsa.... dari tak kenal ABC sampai dah boleh membace.... moga Allah memberi ganjaran pahala pada golongan guru dan memberkati hidup mereka....amin

    ReplyDelete
  3. line tenet kure sikit..

    pe pun.. selamat hari guru..

    sy budak baik..

    ReplyDelete
  4. selamat hari guru dear & semua guru d seluruh dunia... tanpa anda, tiada saya sekarang...

    ReplyDelete
  5. Semua kita sebenarnya adalah guru
    Cuma tidak di sekolah
    Apa pun buat semua..
    Selamat Hari Guru

    ReplyDelete
  6. selamat hari guru buat semua yang bergelar guru/cikgu..

    ReplyDelete
  7. happy teachers day

    Jemput singgah ke blog saya
    htps://cik-puan-emy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. selamat hari guru.mmg tersentuh melihat kesabaranserta kemuliaan hati cikgu anis nie..Allah shj yg dpt membalas jasa guru2 spt mrk...

    ReplyDelete
  9. Selamat Hari Guru untuk bekas guru gak ya, Nur :) Kalau tiada mereka ni, tidaklah kita jadi seperti hari ni. Banyak jasa mereka yang perlu diingati selain daripada ibubapa kita.

    ReplyDelete
  10. wah glamernye cikgu anis….mmg istimewa cikgu2 yg mendidik anak2 istimewa ni. inshaallah ganjarannya juga istimewa utk mereka kelak

    ReplyDelete
  11. pekerjaan yang sangat besar tanggungjawab nya.. selamat hari guru untuk semua.

    ReplyDelete
  12. salam kenal nur..

    tersentuh lihat video clip ini. tq kerana berkongsi

    ReplyDelete
  13. Selamat hari guru tuk Nur juga.. ada yg masih ingat..bagus tu..

    saya seronok ygk video cikgu anis ni. Rasa banyak yg kena baiki diri.. ajar budak biasa mana leh banding dgn pengalaman cikgu anis ...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails