Wednesday, October 1, 2014

WW ::: Picnic sambil makan buah-buahan segar



Kejap jer buah raspeberry dan strawberry tu habis...
Yang blackberries tak berapa laku sebab masham!

NuKilaN:
 

13 comments:

  1. Salam Nur... wahhh.. sedap tu buah2an.. fresh dari ladang... hehe..

    ReplyDelete
  2. fuiyohhhh makanan sihat ni... udara pon nmpk fresh sgt kat c2...

    ReplyDelete
  3. wah seronoknya piknik ngan buah2 segar..yg buah2 cenggini lg sedap ker atau piknik ngan rambutan atau durian atau duku langsat...rindunya...hehehe

    ReplyDelete
  4. sedapnya kak. teringin nak rs buah beri tu.

    ReplyDelete
  5. Balik Malaysia nnt nampak gayanya kena ulang alik ke CH, baru leh makan buah2an segar

    ReplyDelete
  6. segarnya! kat sini tak merasalah nak makan gini =)
    ada pun yang diperap

    ReplyDelete
  7. http://madey09.blogspot.com/ selamat pagi, teruskan blog..datang nak memberi sokongan..

    ReplyDelete
  8. Adoiiii....healthy sungguhlah.......
    make mano tu?

    ReplyDelete
  9. Sukanya tengok adik beradik bertiga ni menikmati buah-buahan. Comel-comel sungguh! Eh, ni silap komen daripada tajuk eh? Macam biasalahkan, Nur ....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails