Wednesday, December 10, 2014

WW ::: Tayangan gambar

Aisyah and her drawing...
Epal, pisang dan pear - her favorite fruits....
Irfan pun nak tayang juga lukisan dia...
Danish juga tak nak ketinggalan... jangan tanya saya naper muka dia begitu... pesen posing baru gamaknya...
D.a.n.i.s.h in cursive letters...
Sekolah kat sini, umur 4 tahun dah belajar tulisan sambung2....
Saya nak ajar handwriting kat rumah pun jadi tak pandai.... huhuhu

18 comments:

  1. lawo lukisan aisyah.... pasni boleh jd artis nih, mana tau kan kot dh beso lg artistik lukisan nyer

    waaa dana rasa dulu sekolah rendah tahun 6 baru belajar tulis sambung3 itu pun hodoh betul rupenyer heheheh

    ReplyDelete
  2. cantik kakak aisya lukis buah-buahan:)
    tengok muka danish terus auntie mieja tergelak hehehheheh cute....cantiklah nur, depa dah pandai tulisan sambung2 tu.....

    ReplyDelete
  3. Kakak mestilah dah pandai - cantik hasilnya
    Adik Danish baru nak belajar tapi dah ada bentuk oklah tu:)

    ReplyDelete
  4. Ada jugak jadi tulisan namanya si Danish tu Nur.. umur pun baru 4 tahun kan sayang :)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. hahaha, langsung tak mengenakan...
      tayangan gambar tu macam movie aje kan, padahal anak2 nak tayang gambar yg mereka lukis/tulis... ekekke... Tajuk ajer gempak....

      Delete
    2. Haha.. sy pun.. ingat tayangan apa...comel2 belaka hasil kerja budak bertiga ni...nampak Aishah punya boleh tahu itu kerja budak prempuan... usia danish dah belajar tulisan sambung? Wah...hebatlaa

      Delete
  6. Ni mama mesti jadi juri ni haha.....
    Mmg advance sungguhlah depa yek Bijen..... 4 tahun dah belajar buat tulisan sambung. Kat sini rasanya TLBD darjah 4 ke 5 baru belajar...

    ReplyDelete
  7. kenapa la wajah Danish sebegitu hehe

    ReplyDelete
  8. Kita..sampai ke kolej tak pernah diajar tulis sambung2. Cikgu lagi suruh tulis sebutir2 ada lah. cantiknya lukisan dorang.. serious. ada bakat ni, ibu kena asah la ni. DAnish takper buat muka canner pun tetap comel.

    ReplyDelete
  9. pandai aisyah lukis..ada bakat..irfan pun sama..comel sgt muka danish..tulisan pun cantik..

    ReplyDelete
  10. Nape danish tu. Ok la tu kak. Budak budak lagi. Satu pencapaian yg baik

    ReplyDelete
  11. Comei2 lukisan dorang.... wah danish dah belajar tulisan sambung.. bestnya... tapi mat salleh mmg tulis sambung2kan... sbb tu tulisan depa cantik!!!

    ReplyDelete
  12. Comel Danish buat muka macam tu. Rasa geram betul, nak cubit-cubit jerk pipi si Danish nih. Aduh, tulisan Danish dah macam bahasa Rusia pulak saya tengok. Hahaha....

    ReplyDelete
  13. comel pulak tulisan danish tu....tp awat muka lagu tu...hihihi

    ReplyDelete
  14. ooo ye ke? no wonder dulu
    masa ada pen pals, diorang dok tulis berbelit gitu
    rupanya di ajar. awat ye?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails