Friday, January 23, 2015

Resepi ibu dalam pantang/anak berkhatan

Saja nak parking resepi dalam pantang. 







Walau tak tahu bila akan berpantang lagi. 
Kalau bukan utk diri sendiri, boleh rujuk bila jaga anak2 lepas berkhatan.
Ataupun, rujukan mommies di luar sana yang memerlukan.

NuKilaN:
 

7 comments:

  1. Perkongsian yang sangat bagus...

    Tapi...dah di usia ini kakcik tak tahu ikan masin boleh dimakan sewaktu dalam pantang... :)

    ReplyDelete
  2. Kakak dulu masa pantang tak dibaginya makan cili Nur.
    Ikan goreng pun tak boleh. Bakar/panggang/kukus aje boleh (tapi bukan ikan masin)

    Tengok menu rasa kakak sedap utk lauk harian kita juga kan:)
    Boleh kalau nak ikut ni - sedap!

    ReplyDelete
  3. good sharing... selalu wife pantang almost makan nasi dgn lada hitam , lauk panggang2 dlm pemanggang ajaib... hehe

    ReplyDelete
  4. Salam kak Nur

    Thanks for sharing, and happy new year. Smg kak Nur sekeluarga sihat sentiasa amin..:)

    ReplyDelete
  5. kak nur.. 1st resepi paling top mase haza on confinement dulu. ulang berhari2 pon xpe

    ReplyDelete
  6. Nati kalau dah sampai masanya saya nak rujuk kat sini. Ingat nak buat sama je untuk kedua Ahmad saya tu. Bimbang kalau buat asing2 salah sorang tu mengacau yang tak sihat oulak..lagipun umo beza 2 tahun je diorang..

    ReplyDelete
  7. Baru aje nak tanya soalan cepu cemas rupanya dah beritahu siap-siap, takda penambahan ahli :)

    Tahun ni pun ingat nak khatankan si Abang. Bolehlah saya buat rujukan di sini. Silap haribulan, Mommy pun tumpang sekaki. Makanan dalam pantang seperti di atas tu favorite saya. Simple. Tapi takdalah niat nak tambah ahli dalam kepala ni *_*

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails