Wednesday, January 7, 2015

WW ::: Salju

Salju @26 Dis 2014





NuKilaN:
 

15 comments:

  1. Bila balik ke tanahair nanti pasti saat2 begini akan dirindui...:)

    ReplyDelete
  2. bestnya main salji...eh salji ke salju ..:)

    ReplyDelete
  3. Wah bestnya snow dah turun.. boleh buat Olaf tu Nur :)

    ReplyDelete
  4. yg ditunggu2 la ni nur...seronok budak2 tu..hehe

    ReplyDelete
  5. salju dengan salji sama ke? =)
    sonok nampak diorang main salji ni
    nak buat snowman juga!

    ReplyDelete
  6. Salam rindu ummi danish, irfan & aisyah..
    wah nampakntya salju yg terakhir yer...main puas2 yer anak2..:)

    ReplyDelete
  7. weeeeeeeeeee.... do you wanna build a snowman?
    hehehehhehehe... tengok gambar je pun dah rasa teruja...

    ReplyDelete
  8. Buat air batu kepallah Irfan hihi..

    ReplyDelete
  9. bestnya main salji..irfan buat bola salji ke tu

    ReplyDelete
  10. weee...dah snow... rinduu lahh..! haha

    ReplyDelete
  11. Ni kalu anak pompuan sy dpat ni mst dia nk buat snowman ala2 olaf...do u wanna build a snowman....hee3...

    ReplyDelete
  12. wow bestnyaaaaa..... Untung awak sekeluarga Bijen dapat rasa salju nan memutih hihi.....dah katanya bahasa puitiskannnnn kenalah tambah nan memutih tu haha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails