Friday, January 30, 2015

White Princeville

Lagi gambar minggu lepas...
Kejadian pagi Rabu sebelum sekolah tutup masa tengah hari.
Hantar Danish pagi tu sempat snap dua tiga gambar sebagai kenangan.
Maaf lah kalau dah ada yang jemu dgn entry snow.
Saja buat entry byk2 sebagai kenangan bila balik M'sia nanti.
Snow terakhir katanya sebelum back for good.
Haruslah abadikan gambar byk2 kat blog sendiri :)

Masa ni pukul 8.45 pagi... Gambagr nampak gelap dengan snow yang berterbangan...
Danish posing di kawasan kelas dia...
Pokok2 yang mula "berbunga" putih...
Kawasan kelas reception... Kelas Danish yang nampak pintu terbuka tu...
Bangunan tu dah luar kawasan sekolah...
Juga ada slide utk main masa playtime...

Akhir Feburary nanti, anak2 akan berpindah ke bangunan sekolah yang baru....
Jadi kawasan ni bakal tinggal kenangan...
Tak sangka, sempat juga anak2 merasa belajar di bangunan baru.

11 comments:

  1. Betul tu Nur... kenangan yg berharga bersama snow tu... snaplah banyak2.. akak pun suka tengok tak pernah jemu... :)

    ReplyDelete
  2. SubhanAllah... MasyaAllah...

    DIA beri kesempatan untuk Nur sekeluarga merasa pengalaman ini... :)

    ReplyDelete
  3. Banyak sangat kenangan yang tak akan dilupa ni kan ... :)

    ReplyDelete
  4. seronoknyaaa.....:)
    nampak gelap lagi

    ReplyDelete
  5. Dah balik nanti boleh lagi rasa salji.. cuti sekolah hujung tahun boleh pergi bercuti di UK lagi ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baca komen AN terus berangan... Kan best kalau duit berkepuk kepuk... Hahaha

      Delete
  6. Tak pe haih.....snap le banyak banyak pun....katanya blog sendiri hihi.....
    Mama yg tak sabar anak nak belajar kelas baru sebenarnya kan hihi...

    ReplyDelete
  7. tak jemu pun tengok gambar2 ni..seronok

    ReplyDelete
  8. saya suka sekali dengan info ini . sangat menarik dan menambah wawsan pengetahuan saya . saya sedang mencari Obat Rematik yang ampuh murah dan aman kira kira apa yah ??

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails