Wednesday, January 21, 2015

WW ::: Shopping??

Mak bapak yg shopping, anak2 ralit menulis...
Hanan jer yg sporting posing, Danish dan Aisyah buat tak layan....
Mau tak rambang mata... Sale up tu 75%...
Geram jer nak rembat pasu2 ni....
Tapi pasu ni takde pulak yg sale... jadi tgk aje lah dulu dari jauh.... huhuhu

7 comments:

  1. πŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒbestnya soppink! :))

    ReplyDelete
  2. bab2 shopping ni mmg xleh dipisahkan dr kaum wanita kan nur?layannn...

    ReplyDelete
  3. Apa bendanya yg sale sampai 75% tu Bijen.... Harga asal mahal ke murah? Kalau harga asal Rm1000 , lepas diskaun pun masih mahal lagi jugak ek... Huhu.....nampaknya sampai balik pun masih tengok jer haha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pinggan and some serving dish...
      Cuma pasu tu belum ada diskaun... Sini kalau sale mmg gila2 punya murah tau... Bayangkan kalau harga 1000, less 75%... X ke jimat 750 hinggit? Keh keh keh

      Delete
  4. Nasib baik anak-anak ada benda nak buat sementara menunggu mak ralit shopping :) Ish, kalau dah diskaun sampai menjunam harga, haruslah rembat tu, Nur. Takkan tahan telan air liur lama-lama. Nanti sampai termimpi-mimpi pulak :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails