Wednesday, February 4, 2015

WW ::: Nasib si snowman

Snowman hasil tangan Aisyah 100%...
Nasibnya pada keesokan hari....
Ni pula hasil kerja tangan dan Irfan rasanya...

Tapi Danish claim dia punya.... 
Lagi kesian sebab esoknya dah jatuh tersungkur....

17 comments:

  1. Syoknya kak nur..lebat juga salji di bradford kalau dah boleh buat snowman kat laman rumah tu..
    Huhu tak merasa lagi nak buat snowman..Jauh pulak nak ke bradford.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minggu lepas snow agak lebat, tapi belum yang tebal berkaki kaki tu hingga tangga rumah pun tenggelam....
      Iyo lah bradford manchester tu jauh... kami dah dua minggu pegi manchester bila hujung minggu... sejam perjalanan aje lah (kalau jalan x jammed)

      Delete
  2. sama dgn anak2 akak, pantang jugak jumpa snow mesti nak buat snowman, tahniah utk Aisyah, Irfan n Danish masing2 dah ada snowman sendiri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budak2 kan? eksaited dapat buat snowman sendiri... kita yg tua ni nak pegang snow pun rasa bercinta... grrr, sejuk!

      Delete
  3. Wah comel betul snowman depa..sygnya esok hari jadi macam tu..klu bley simpan masuk bilik dalam rumah kan best

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau simpan dalam rumah,, esok terus jadi air... nak awetkan pun susah snow man ni.. nak masuk dalam esbok sah sah tak muat.... ekekkek

      Delete
  4. MasyaAllah, bestnya dapat buat snowman!

    *Do u wanna build a snowmannnn..." *terngiang2 lagu frozen dalam kepala hehe

    ReplyDelete
  5. snowman!! wahwahwah... syoknya....

    ReplyDelete
  6. snowman!! wahwahwah... syoknya....

    ReplyDelete
  7. wah bestnye dapat buat snowman..

    ReplyDelete
  8. Bestnya dengan buat dapat buat "Olaf" ye Danish :)

    ReplyDelete
  9. Olafffff......
    Mesti mereka akan rindu saat saat buat snowman bila balik Malaysia. Banyak experienced boleh cerita ni dengan kengkawan

    ReplyDelete
  10. Itulah Nur, Alya tertanya2 bila salji nak turun??

    Kesian dia, kat Malaysia ada dua tiga tempat punyai salji buatan, kalau masukpun mana sempat buat snowman..

    ReplyDelete
  11. Itulah Nur, Alya tertanya2 bila salji nak turun??

    Kesian dia, kat Malaysia ada dua tiga tempat punyai salji buatan, kalau masukpun mana sempat buat snowman..

    ReplyDelete
  12. Hahaaha "do u want to build a snowman...?!" Comei snowman aisyah buat...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails