Sunday, February 1, 2015

Gingerbread man

Balik sekolah Jumaat lepas, Danish bawa balik gingerbread man pulak.
Katanya dia buat sendiri.
Siap ada label nama kat plastik takut tertukar...
Tara... his gingerbread man...
Macam terlebih hangit pun ada.
Kali ni saya cuba rasa juga sikit.
Sedap juga rupanya.
Lepas ni nak cuba buat juga lah kat rumah.
Bila tu tak tahu lagi.... huhuhu... bz sokmo katakan...

Danish juga bawa balik surat ni..
Jadi esok mereka ada misi mengejar gingerbread man ni.
Saya boleh bayangkan betapa seronoknya Danish dan kawan-kawannya nanti.
Cuma harapnya cuaca menyebelahi mereka.
Sekarang ni cuaca sgt tak menentu.
Kejap panas, kejap hujan, kejap turun snow... 

11 comments:

  1. Comelnya danish dengan gingerbread man dia.blushing pipi tngkp gambar tayang biskut dia..walaupun hangit sikit, janji sedap ye danish.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balik sekolah dlm sejuk, masuk dalam rumah pula pasang heater... Tu yg pipi dia blushing...
      Itulah, tak sangka sedap jugak walau hitam sikit

      Delete
  2. saya pun suka makan gingerbread, rasa pedas-pedas halia....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu first time saya makan... Sedap rupanya...

      Delete
  3. Aa la..pipi danish nampak macam mekap.. haha..sejuk ya kat sana sekarang... moga Danish bergembira dengan aktiviti esok ya.. jangan ada gangguan cuaca ya, harap2nya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, make up original... Sejuk punya pasal...
      Amin... Harapnya mcm tu laa...

      Delete
  4. hehe..gingerbread man yg macho gitu!!pipi merah tu bukan pasal mkn gingerbread yg pedas ke nur?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak lah... sebab baru redah kesejukan luar rumah balik dr sekolah....

      Delete
  5. Pandai juga Danish buat gingerbread tu.. apa kah acara mengejar gingerbread tu Nur ?

    ReplyDelete
  6. Wahhhh.... selalu jugak si Danish ni bawak balik Gingerbread ni kan Bijen. Hari tu ada bawah jugakkan....

    Okje bayangkan budak budak kat sana mesti seronok gi sekolah. Sebab dr pembacaan entri awak ni Bijen, nampak mcm mcm aktiviti yg depa buat ....

    ReplyDelete
  7. wah bestnyer buat gingerbread sendiri..pandainya

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails