Friday, February 27, 2015

Cuaca cantik

Alhamdulillah, baru lepas jumpa sv.
Balik dari uni snap dua tiga keping gambar untuk kongsi dlm blog.
Dengan awan yg biru...
Cuaca bukan main cantik, tapi bila check suhu...
Agak sejuk...
Kena pakai coat tebal bila keluar :)

10 comments:

  1. Subhanallah memang cantik sgt OK!

    ReplyDelete
  2. Kat malaysia panas membahang sekarang. .

    ReplyDelete
  3. Sudah hbs musim snow yea di sana...kt cni duk di ch pon panah...

    ReplyDelete
  4. cantik nya gambar musim luruh tu Nur, kaknoor pun tak sabar nak kesana ni hehee

    ReplyDelete
  5. cuaca cerah pun masih sejuk, syiok!

    ReplyDelete
  6. sini cuaca xsilap 30 dg paa.. panas.. hehe

    ReplyDelete
  7. uii sejuknyer 6 degree
    tp cuacanya cerah, cantik
    kat Malaysia pun tengah sejuk membahang ni
    30-33 degree

    ReplyDelete
  8. susah nak ramal cuaca skrg..walau ujn tp tetap terasa bahang kepanasan..

    ReplyDelete
  9. Tengok suasana elok jer cerah ye nur. rupanya sejuk kat Malaysia je panas membahang huhuhu

    ReplyDelete
  10. Ai.. kalau duit lebih dah g sana nikmati cuaca kat sana dah....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails