Sunday, March 8, 2015

My speky boy

Kali terakhir check mata Irfan 10 bulan lepas.
Sepatutnya kena check every 6 month.
Jadi sempena cuti sekolah dua minggu lepas, kami bawa irfan check up.
Nampaknya power dah makin meningkat. 
Jadi dia kena pakai spek sepanjang masa.
Masa mula2 complain juga dia bila kena pakai spek.
Tapi skrang nampak dia makin selesa.

9 comments:

  1. hensem abe irfan..ada gaya jd engineer kacak ni..hihi

    ReplyDelete
  2. nampak makin matang lak....

    ReplyDelete
  3. Abe irfan nampak genius bila pakai spec. Nanti dah lepas SPM boleh datang belajar kat UK mcm umi:)

    ReplyDelete
  4. alahai kecik2 dh pakai spek yek irfan, tp ttp hensem lah acik tgk...
    takpe irfan... aiyan lg kecik dh pakai spek...

    berapa power dia kak? aiyan 600

    ReplyDelete
  5. alahaii irfan, knpa power spek makin bertambah tu..mujolah hensem walaupun berspek tebal, ala2 clark kent (superman gituu) ;)

    ReplyDelete
  6. cute je dia pakai speck..rajin membaca kot tu yg rabun.hehe

    ReplyDelete
  7. Tak tau pun selama ni dia pakai spek......hensemlah Irfan...poyo seyh!!! hihi....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails