Sunday, November 10, 2013

Labu

Masa halloween hari tu, banyak la supermarket yg jual labu2 yang comel ni. Dah la murah sgt, geram nak beli.
Model buah labu...
Agak-agak, labu ni boleh buat makan ke? ke memang utk perhiasan semata-mata? Kalau boleh makan, sedap juga kalau buat pengat labu ke, sira labu ke... kan kan kan?

13 comments:

  1. Klu dpt yg kecik2 lagi comel kan kak..boleh smpan buat hiasan ni..

    ReplyDelete
  2. Buat cucur labu atau bingka labu pun sedap kot..

    ReplyDelete
  3. Perhiasan je kan Nur??..hehe
    sedapppnya klu buat sira labu..:)

    ReplyDelete
  4. Buat utk sambut hollowen jer Kat sana labu tu Nur... kalau akak suka kuih koci labu.. ;)

    ReplyDelete
  5. Comey ja labu tukan...warna dia tu menarik sungguh.

    ReplyDelete
  6. biasa tgk dlm cite2 kartun masa pesta hallowen...hehehe

    ReplyDelete
  7. blh makan kan? pernah nampak resepi blog mat salleh

    ReplyDelete
  8. I rasa boleh jer, kot.... hehehe I rasa kalau yg lagi kecik2 depa selalu buh lam bakul comey2 tu, yg tu maybe la tak leh makan. cuba la buat pengat tengok :D

    ReplyDelete
  9. Buat pengat labu memang sedapkan tapi bab-bab halloween ni takut pulak dah nak makan labu diaorang buat hiasan...hehehe...

    ReplyDelete
  10. Betul tu Bijen....sedap jugak tu kalau layan pengat.....Budak budak kat rumah ni tak delah suka sangat....emak budak je yg lebihnya....hehe

    ReplyDelete
  11. ehhh..bestnya....hehe...

    begitu byk entri yg sy terlepas ye,pdhal bbrapa hari je sy bz...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails