Tuesday, October 15, 2013

Salam aidiladha

Salam aidiladha buat semua....

Hari ni nak tempek kad raya Irfan pula...
Muka depan kad Irfan
Kad bahagian dalam....
siap ada orang 3D...
Orang baju merah tu adalah tuan punya kad...
Siap ada bunga api.... meriah betul kad raya Irfan ni :)

Aisyah pula bawa balik cake dalam kotak handmade as Eid present...
Tapi tak sempat nak snap gambar....
kebetulan masa dia tunjukkan kek tu, saya sgt penat...
nak capai kamera pun tak larat....
Sekarang baru rasa menyesal.... huhuhu

29 comments:

  1. Salam Aidiladha kak nur..tak sabar nak pi umah berkenalan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak aci salam dalam ni.... esok kita salam real punya.... hihihi, mode tak sabar jugak ni :)

      Delete
  2. Salam Aidiladha buat nur sekeluarga. Mcmana sambutan di sana agaknya.

    ReplyDelete
  3. salam aidil adha nur n family..hmmm terharunya tgk kad irfan tuh wpun ade sesikit yg tak paham..hehehe...bagus betul dorang nie kan, raya aji pun bg kad, wat balik kek..untung umminyer...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasanya sbb kat sekolah anak-anak ni mmg ramai yg muslim... tu yang beria juga mereka celebrate Eid...

      Delete
  4. salam nur...

    meriah sungguh ye....bunga api di siang hari...selamt hari raya aidil adha utk nur seisi keluarga...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, tu la... meriah sepanjang masa :)

      Delete
  5. Pandai dia aplikasikan imaginasi dia ke dalam bentuk kad ucapan..
    Selamat Hari Raya Aidil Adha juga dari kakak buat Nur dan keluarga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Aidil Adha buat Nur & family..pandai irfan buat kad..:)

      Delete
    2. Salam Aidiladha buat kak zakie dan Atie jugak :)

      Delete
  6. Salam Eidul Adha .. pandai anak2 sekarang

    ReplyDelete
  7. Salam eiduladha buat k.nur sekeluarga. Hehehe tulisan irfan dah mcm org2 belah sana... ongputih ^___^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perasan pulak haza dgn tulisan Irfan yg sambung2 tu.... mmg english style, ekekeke

      Delete
  8. selamat hari raya nur & family.

    ekpress baca entry2 lepas kat sini :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks LL... lepas baca, harapnya dapat mood utk terus menulis :)

      Delete
  9. Cantik kad tu.. :)
    Selamat Hari Raya Aidil Adha :D

    ReplyDelete
  10. selamat hari raya Eidul Adha... bestnyer walaupun hanya kad tapi sangat istimewa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul betul betul... terasa diri dihargai... cewah!

      Delete
  11. Salam nur.selamat hari raya aidil adha utk nur sekeluarga.cantik kad irfanbuat tu!mmg kreatuf n meriah n ceria hihi.waa naperx snap pic cake aisyah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la... mmg masa dia tunjuk kek tu betul2 rasa penat.... mata pun dah tak boleh nak celik... huhuhu, skrang baru menyesal

      Delete
  12. Wahhhh bagusnya siap ada kad lagi..... kreatif memasing

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la... raya kurban pun ada kad jugak kat Bradford ni :)

      Delete

Related Posts with Thumbnails