Wednesday, October 2, 2013

WW ::: Ultraman...

Dulu Irfan minat ultraman...
Irfan masa ni umur lima tahun dan aisyah tiga tahun...
Tapi Danish tak sangat... 
Danish lagi suka Upin dan Ipin :)
Mungkin faktor sekitar yg mempengaruhi.. 
sini xde byk jual toys ultraman... kalau ada pun mahal...

NuKilaN:
 

25 comments:

  1. wah cantik topeng ultraman tu irfan.. kekadang bergantung kpd kartun apa yg dia minat dan popular waktu tu :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. sama la.. saya pun tumpang tgk sekali....

      Delete
  3. kat m'sia biasa kot kalau minat ultraman tuh kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan? kalau tgk anak2 sedara seusia Danish, mesti duk posing gaya ultraman...

      Delete
  4. Budak lelaki ramai yg suka ultraman Nur.
    Aisya masa ni comel betul:)
    Montel lagi pipi dia - suka tengok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu kakak....
      Aisyah ni masa kecil jer chubby....

      Delete
  5. haha...sama lah Pa'e..suka sgt dia ultraman ni...nak baju, toys, buku..semua nk yg ada pic ultraman...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan? Kalau Irfan dulu mmg byk aksesori ultraman... tapi danish langsung tak heran.... hihihi

      Delete
  6. hehehe ultraman 3 tahun lepas glemer kak.. Sekarang upin ipin lebih menguasai kanak2 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lagi bagus upin ipin, kan xde la aksi ganas sgt :)

      Delete
  7. ultraman masih lg minat Amsyar cuma da kurang ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. makin besar, makin hilang la minat tu... mcm Irfan, mmg dia tak heran dah dgn ultraman ni :)

      Delete
  8. G mana2 pun ada ultraman ya.. hebat Jepun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la... besar pengaruh ultraman ni...

      Delete
  9. Saya pun tak pernah nampak patung ultraman kat sini. hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. pernah nampak, tapi x byk jual mcm kat M'sia... kalau kat pasar malam pun, dah boleh beli ultraman.. kat sini, kat carboot pun belum tentu jumpa ultraman.... hihihi

      Delete
  10. Haa...comelnya gambar budak berdua ni masa ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan senang nak snap gambar Aisyah senyum meleret mcm tu.... hihihi

      Delete
  11. betul tu Bijen anak Okje dulu minat Power Ranger, Ultramen ....... mmg banyaklah mainan tu kat rumah dedulu.... dengan patung yg jahat pun ada hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm tu la Irfan pun... entah byk mana patung ultraman jadi koleksi.... tapi tak byk yg cukup sifat.... hihhihi

      Delete
  12. Sama la. Anak sy klw kat utube tu asik tgk otomen je.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails