Friday, October 4, 2013

Skill memanjat

Lagi aktiviti lasak si kakak.... 
wall climbing di taman permainan...
Cubaan Aisyah memanjat dinding
Dah makin berjaya... 
tapi Irfan dan give up dan naik ke atas ikut tangga
Akhirnya berjaya jugak

26 comments:

  1. Amboi..gigih yer memanjat....nanti bole request umi dinding lagi tinggi. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aisyah ni suka sgt main panjat2....

      Delete
  2. hihiih....berjaya juga kakak aisyah ni...lasak juga ye:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lasak sgt... abg pun xleh challenge :)

      Delete
  3. Kuat azam si kakak ni. Nampak budak perempuan lebih kental jiwanya hihi... jgn marahlah org lelaki:)

    ReplyDelete
  4. Budak2 memang suka memanjat.. begitu juga yg dilakukan oleh anak2 akak Nur :)

    Syabas aisyah berjaya juga akhirnya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg saya heran, anak dara jer yg suka memanjat ni... anak teruna duk tengok jer, nak panjat tak pandai.... hihihi

      Delete
  5. Tahniah Aisyah.yesssss...berjaya..!!

    alaa....unty percaya aisyah blh buat aktiviti yg lebih lasak dari itu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, mmg minat sgt Aisyah dgn dgn sukan lasak.... nampak biasa jer dia panjat dinding tu :)

      Delete
  6. Waktu yg tertera di komen blog nur ni waktu di tmpt nur ke?hehe...pagi kat sana ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, ikut masa UK... masa UK lambat 7 jam... orang M'sia pagi, kami baru nak tidur :)

      Delete
  7. wah lasaknya aisyah..kalah abg irfan tuh...hehe

    ReplyDelete
  8. anak-anak skng panjat dinding batu... kita dulu panjat pokok ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah, betul la Lia... tetiba teringat panjat pokok pelam masa kecik2 dulu... hihihi

      Delete
  9. hahaa..best pulak aksi memanjat tuu,...teringat zaman akak dulu..memanjat juga..pokok jd mangsa

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa kecil dulu bukan setakat panjat pokok... siap bergayut mcm tarzan lagi... balik rmah kena marah kat mak... hihihi

      Delete
  10. kak aisyah yang berani dan gigih.... bagus kuat semangat untuk berjaya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup, boleh nampak yg Aisyah jenis high determination.... Insya Allah, harapnya terus kuat semangat :)

      Delete
  11. Mmg berani orangnya.. kalau saya panjat pokok bolehlah.. benda ni tangan kena kuat.. susah nak pegang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh, yeke? saya pun tak pernah cuba...

      Delete
  12. wah masing2 usaha sampai berjaya tu.salam kenal dr saya.Done follow.

    ReplyDelete
  13. berjaya juga Aisyah..bestlah ada tempat bermain mcm ni...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails