Monday, September 9, 2013

Nuffnang Polls 2.0

Bila buka nuffangsaya perasan ada Polls 2.0 di bahagian service.
Semangat ingin tahu terus buat saya klik ke butang Polls 2... Tanpa buang masa, saya terus ikut dua langkah yang diberikan dan paste dalam blog...

Kalau mommies perasan, ada Polls 2 nuffnang yang sentiasa melekat di hujung bawah sebelah kanan macam ni...

Kalau dah perasan tu, sudi-sudi kan klik dan isi survey tu yer... ada dalam 15 soalan untuk dijawab. Klik jer jawapan yg mana berkenan. Poll ni sebenarnya membantu blogger memahami demographic pembacanya. Dengan kata lain, membantu saya faham, apa yang pembaca cari bila datang ke blog kecil saya ni.

Dah selesai klik dan isi survey, sudi-sudikan tinggalkan komen ya. Nanti saya akan terjah ke blog mommies pula utk isi survey yg sama (jika ada).

NuKilaN:
 

13 comments:

Related Posts with Thumbnails