Sunday, January 26, 2014

Makan makan

Hujung minggu yg agak bz. Sabtu dan ahad ada majlis makan2. Memang habis la diet kalau ada aktiviti makan2 :)

Ni majlis semalam. Sambutan hari lahir buat budak comel, Arissa yg ke 4.

Birthday girl
Anak2 yg happy dapat jumpa kawan2
Masa utk potong kek
Hari ni pula ada majlis solat hajat dan bacaan Yassin. Berkumpul ramai2 sambil makan-makan dan sambil merapatkan ukhwah :)

13 comments:

  1. haha mmg hancuss diet..sapa yang sangup tolak rezeki ..makan2 lagi, rugi tuu..:D
    buat adik comey Arissa..happy birthday..semoga dipanjangkan umur amin...:)

    ReplyDelete
  2. happy birthday si comel arissa! diet oh diet hehe

    ReplyDelete
  3. comel birthday girl tu. bestnye makan ramai2 gitu. mesti happy 3 org tu ekk

    ReplyDelete
  4. selamat hari lahir arissa...moga menjadi anak yg bijak, solehah dan sihat2 selalu....seronok tgk dpt himpun same2 sambut hari lahir, berdoa selamat, makan2 dan borak2....

    alamak kalo ade makan2 mmg rugi diet...kene laa cheatday nampaknye hahaahaha...takpe2 nanti cover balik kan...rugi kalo makan sedap2 kite tgk ajek....

    ReplyDelete
  5. Hepi Birthday buat si comel Arissa... Moga jadi anak yang solehah & berjaya di dunia & akhirat...

    ReplyDelete
  6. Apa yang nak didietkan Bijen awak kan kurus je OKje tengok...alah setakat 45kg...tak yah le nak risau! makan ajelah hehe

    ReplyDelete
  7. Kalau dah macam ni punya makan-makan event, mana leh berdiet. Erk, nak tanya Nur...apa ke hal nak berdiet bagai ni? Macamlah dah overweight sangat2. Ke nak slim melim mcm sesetengah orang tu sampai 42 kg aje yang tinggal? :)

    ReplyDelete
  8. seronoknyer ade majlis makan2 dan berkumpul gitu kan..dptlah anak2 jumpa kengkawan..

    ReplyDelete
  9. walau jauh diperantauan,selalu ada aktiviti makan2,kumpul2 mmg tak terasa sgt jauh dr famili..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails