Monday, January 6, 2014

Miss them!

Dalam entry lepas, saya cuma letak surat Aisyah pada kawannya sebelum tidur. Hari ni nak tempek gambar Aisyah dan kawan-kawannya pula.

Sempat snap gambar mereka sebelum mereka gerak pulang ke Aberdeen, Scotland selepas Asar kelmarin.
Iffah, "adik" dan kakak
Tak sempat nak tanya nama si adik sbb semua duk panggil "adik jer.
Pelukan sebelum pulang...

Sebelum balik, si adik kata, "Bye bye, Kakak. I'll be missing you." Alahai, sweet nyer la budak-budak ni. Saya yang dengar pun turut rasa sebak. Walau pun mereka cuma kenal dua hari satu malam jer, tapi nampak mereka sangat rapat walau masa mula2 sampai semua malu-malu kucing. Mungkin sebab mereka kongsi minat yg sama - menulis dan melukis :)

Aisyah dah mula tanya, "Ummi, boleh tak nak ajak kawan2 kakak tu bila birthday kakak nanti?". Jauh nyer mereka nak datang kakak. Nanti kita pergi melawat mereka kat Aberdeen pulak yer :)

NuKilaN:
 

19 comments:

  1. Eh..sekali tengok macam nak sama je muka 4 kawan ni.. seronok Aisyah jumpa kawan perempuan ya... nati boleh jumpa lagi.

    ReplyDelete
  2. olololo....comel jak tengok dorang peluk2.....:D

    ReplyDelete
  3. mesranya mereka...nampak happy ja

    ReplyDelete
  4. Mestilah seronok aisyah dpt kawan2 perempuan..3 pulak tuh sekali dapat..:)

    ReplyDelete
  5. cepat je depa rapat kan? tu yg rindu2 tu... takpe lah nti boleh saling melawat..kan Aisyah? :)

    ReplyDelete
  6. Jalinan kasih sebagai teman walau masing-masing belum baligh tapi semunya dah dapat rasa erti persahabatan Nur. Memanglah macam Nur yg melihat adegan tu terasa sebak.

    Mana tahu akan bertemu lagi masa akan dtg semuanya Allah yg tahu.

    ReplyDelete
  7. ohhh inilah dia kawan Aiyah tu...patut pun seronok lebih kurang sebaya ....memang tak mo pisahlah tukan...

    ReplyDelete
  8. sooo sweet.... seronok tgk bdk2 kecik nih berkwn... persahabatan yg ikhlas...

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah..mereka masih kecil..tp mereka faham erti silaturrahim..

    ReplyDelete
  10. ololo sweetnyer dierang ni...best nengok dierang akrab macam nih...

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum nur...

    Byknya cerita yg sy terlepas,mcmana nur rindukan kakak dn adik,begitu juga sy rindukan telata irfan,aisyah dn danis,wpun tk dpt dtg ke sini tp di hati ni dok teringat,apa agaknya yg nur kongsi tentang mereka setiap ari....

    ReplyDelete
  12. comel2 kawan aisyah :)
    birthday aisyah nanti jangan lupa jemput auntie tau !! hehe
    anak2 pon tahu bersilaturrahim kan nur ? :)

    ReplyDelete
  13. Salam kenal & Ziarah Nurbijen....seronok tgk gelagat anak2...sentiasa riang...

    ReplyDelete
  14. Anak2 cepat mesrakan? Nanti mesti tertunggu2 nak jumpa ..

    ReplyDelete
  15. Sgt comey dan mengharukan persahabatan kanak2 ni :)

    ReplyDelete
  16. mesra mereka peluk2..ayat missing tu so sweet..mmg sgt comel..:)

    ReplyDelete
  17. Terkejut ingatkan nama budak perempuan tu tadi Irfan, rupanya salah baca...Iffah ya. Budak-budak bila jumpa kawan memang cepat mesra bila kena gayanya...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails