Monday, July 29, 2013

Tanpa nama II

Bunga tanpa nama lagi....
Tapi cantik utk dipandang dan diabadikan di blog....

Bunga oren...
 Ni cuma bunga rumput tapi cantik, kan?
 Bunga pink..
Bunga belang putih merah...

Yang ni jer saya kenal....
Ni bunga betul tau, bukan bunga plastik :)


NuKilaN:
 

21 comments:

  1. bunga putih merah tu lawaaaaa sgt... kalau mak saya ni, mmg suka sgt la dia tgk bunga2 ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. DARI PAK SUNANG Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui AKI DARMO saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan AKI DARMO,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan AKI DARMO yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti, AKI DARMO juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penglaris jualang silahkan hubungi AKI DARMO di 082-310-142-255 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya –ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI -http://pendidikan-merangin.blogspot.co.id

      Delete
  2. Cantik semua...
    tapi sy peminat sun flower...:)

    ReplyDelete
  3. bunga mataharipun ada jugak kat sana ya?

    ReplyDelete
  4. memang semuanya cantik nur..tak bolehkah tanam kat laman rumah..
    tak pun amek seeds dia simpan ..then hantar kat fiji yer..hihihi

    ReplyDelete
  5. yg ke 4 tu cantik...pink-putih...sangat sweet..

    ReplyDelete
  6. Tengok bunga2 yg cantik dapat menenagkan hati. Cantik.

    ReplyDelete
  7. Syoknya ada di persekitaran yang ada banyak bunga berwarna warni..m cantik

    ReplyDelete
  8. Tengok bunga2 ni terapi minda...semuaa cantik!

    ReplyDelete
  9. bunga memang penyeri taman/rumah...

    salam ramadhan dari bunda...

    ReplyDelete
  10. assalam... akak ni memang peminat bunga... tak menolak kalau cerita pasal bunga ni.. cantik2 semuanya..yg no satu san francisco marigold ikut kata google la :) bunga 2nd last tu macam gula-gula he he.. kalau dapat tanam sini mesti best kan!

    ReplyDelete
  11. cantiknya bunga2 tu...ada bau xkak? berbanding bunga, saya lagi suka pokok buah- buahan..kira 2 in 1..cantik dipandang, sedap dimakan..he..

    ReplyDelete
  12. kak yg munge mule2 tu mcm speses bunga tahi ayam je, dulu kt kg dana mak penah tnm tgk daun dia lebih kurang gitu...

    munge2 lain tu mmg lawo2... munge rumput pun udah lawa apa lg munge yg mmg munge kan

    ReplyDelete
  13. Cantik2. Kalau bunga takde yg tak cantik kan? Walaupun ada baunya busuk ;)

    ReplyDelete
  14. Tanpa nama pun tanpa namalah...janji cantik! hehe...pompuan dan 'munge' mana boleh dipisahkan hehe

    ReplyDelete
  15. Bunga rumput pun cantik sebab duduknya di sana Nur.
    Bunga matahari tu memang macam plastik - cantik betul!

    ReplyDelete
  16. cantiknye bunga2 tu,geram m3h tengok

    ReplyDelete
  17. bunga rumputpun begitu cantik...

    suka sgt dgn bunga matahari ...

    ReplyDelete
  18. All nice all nice, macam2 jenis kan bunga rumputnya. some of it bau sangat best.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails