Sunday, July 7, 2013

Telatah superhero saya

Dalam cerita, superhero digambarkan suka menolong orang
Superhero saya pun sama...
suka sangat tolong ummi kat dapur...
Tgk ummi pukul telur, superhero tolong sekali...

Ni hanya lakonan... kononnya superhero juga boleh jatuh sakit
Superhero hanya manusia biasa

Ni pula superhero tanya...
Ada apa lagi yang saya boleh tolong???

Kalau ummi panggil superbaby dia taknak....
Kata Danish, "Superhero la ummi".
Superhero pun superhero la wahai anak...


Nota ummi,
Kat sini macam2 costume ada. Baju tu sebenarnya abang punya. Rembat dari carboot jer, 50 pence. Boleh la anak-anak berimaginasi dalam dunia superhero :)

NuKilaN:
 

19 comments:

  1. superhero... oyehhhhhhhhhhhhh nak berkenalan bulih?

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh boleh... kalau ada masalah, saya sedia membantu... ekekkekek

      Delete
  2. Danish dah perasan dia dah besar la tu tak nak dipanggil super baby lagi.
    Jadi super hero lg macho kan Danish :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah, rasanya macam tu laaa... dah tak baby, nak jadi orang besar pulak

      Delete
  3. Ahaks..cool la danish....superhero boleh deme jugok tuh.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. berlakon jah tu... layan karenah kakak

      Delete
  4. Hehe pandai danish berlakon dan pandai juga umi danish bercerita

    ReplyDelete
  5. semoga superhero ini akan jadi hero kebanggaan ummi bila besar kelak, insyaAllah:)

    ReplyDelete
  6. hehe..comelnya superhero nie..oklah kan..quite cheap gitu tuk pakai buat main2 kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg murah sgt... nak beli baru tak padan dgn harga... bukan boleh pakai selalu pun

      Delete
  7. Superhero yg comel..
    Alhamdulillah bgs superhero byk tlg umi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pantang tgk ummi kat dapur, ada jer nak tolong sama... harapnya rajin tu kekal hingga ke besar, amin!

      Delete
  8. Bestnya. Kalau anak sy pun mesti suka.

    ReplyDelete
  9. Hehe... costume barbie doll size okje ada Bijen? hehe teringin gak nak try! haha

    ReplyDelete
  10. superheroo yg comel..cantik bulu mata..hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails