Wednesday, July 10, 2013

WW ::: 75 tahun akan datang...

Wajah Danish dimamah usia....

NuKilaN:
 

31 comments:

  1. tp masih kecik ek he3... bole badan x besar lak ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. muka jer yg dimamah usia... ekkekek

      Delete
  2. taklah ..mesti danish lagi hensem dr tu wpun dah tua...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... takut lagi kerepot jer :)

      Delete
  3. Hehehe comey dah Tua Danish ni...
    Salam ramadhan Nur...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam ramadhan buat kak yati juga... Ni orang kata, tua tapi muda, ekekek

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib baik tu bukan kuih peberet...
      btw, selamat berpuasa juga :)

      Delete
  5. Hihi comel. kt mana ni kak Nur?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kar eureka, halifax... tak sempat lagi nak letak cerita penuh

      Delete
  6. Mesti danish tergelak sndiri tgk muka dia...he..he...Slamat berbuka///

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mula2 dia tgk saya buat, lepas tu dia pun nak buat sama... layankan ajer :)

      Delete
  7. Hehe danish tak terkejut ke tgk wajah dia tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia yg sukarela nak buat sendiri... seronok ada la tgk muka sendiri yg lagu tu... ekekkekke

      Delete
  8. Replies
    1. hahahhaha, lagi tua lagi ensem, ek?

      Delete
  9. kesiannya budak comel dijadikan 'mangsa' hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan kes buli tau, ni mmg kehendak dia.. bukan main lagi adjust nak dapat snap gambar danish ni....

      Delete
  10. kesian dia...tak nangis pulak dia..

    salam ramadhan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangankan nak nangis, dia yg terlebih seronok dapat tgk muka bila dah tua :)

      Delete
  11. haha.lawaklaa..comeyyy je

    salam ramadan kak nur! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam ramadhan buat Fizah juga...
      Sekali sekala budak kecil berangan jadi tua :)

      Delete
  12. ahahhaa..kawan ada buat wajah kmi 40thn akan dtg..lucu gak tgk..
    tua2 pun danish ensem..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti tempek la gamabar tu kat blog Atie....

      Delete
  13. hehehhe dahsyatnye muke danish .. hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasanya kena tambah lagi banyak kedut.. tak cukup dasyat lagi tu kedut yg ada... ekekkeke

      Delete
  14. ish2..mcm mane lah ummi danish ni terfikir nak edit gambo danish jadi 75 tahun akan datang...ape kate kite edit jadi mude 10 tahun...jd camane ek...hihi;p

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails